Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Frazer-Nash Pico Bus prosjekt

Startet av Go-carter, fredag 29. januar 2010, klokken 21:02

« forrige - neste »

Thorflot

Igjen en gammal tråd, men sånn til info. Det sto en Picobus (en hvit) i Thinks samling da jeg jobbet der. Hva som ble skrotet, og hva som ble beholdt på Aurskog skal jeg ikke si sikkert, da jeg ikke har satt fot i lokalene siden sommern 2011. Men den sto da iallfall der. Hvor komplett vet jeg ikke, og jeg tipper også at den ikke er til salgs. Men om noen trenger info, fysiske mål, gjøre komponentmålinger osv, kan jeg sikkert gjøre en innsats med å sette folk i kontakt med noen som har adgang. Eller i det minste sjekke om den fortsatt finnes på stedet, og hvem som må kontaktes... PM meg, så skal jeg se hva jeg kan gjøre!

Go-carter

Jeg gadd ikke svippe innom sist jeg kjørte forbi, men i følge opptil flere kilder er det visstnok tømt der oppe nå. Konseptbilene/historiske biler er satt på en-eller-annen låve i Aurskog, resten er som kjent solgt(jeg har jo en av delebilene der fra)

Det stod en hvit der når jeg var oppe i fjor sommer, og tok bilder :) Sammen med de to Public-bussene som er basert på den.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA