Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Integrert musikk (semi off-topic)

Startet av Rødkleiv, mandag 07. september 2015, klokken 13:43

« forrige - neste »

Rødkleiv

Dette emnet erstatter den opprinnelig påtenkte tråden "Thule Wingbars suger - bråker er verre en gammalt ræl fra Biltema". Denne tråden er avlyst, i stedet deler jeg et tips: Hvis man er musikkfan og ønsker å kjøre rundt med følelsen av å ha en blindpassasjer i amfetaminrus som klorer seg fast på taket av Leafen, spiller panfløyte i takt med farten og i det hele tatt lager et h....... vesen; montér Thule Wingbars motsatt vei av det instruksjonene sier. Panfløyteeffekten kommer automatisk over 70 km/t.

TorC

Jeg antar at du nå har montert det korrekt vei, så da blir spørsmålet: Har noen erfaring med hvor mye ekstra forbruk du får med de montert? Jeg har de firkanta, og er nyfiken på forskjellen.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Rødkleiv

Sitat fra: TorC på mandag 07. september 2015, klokken 16:23
Jeg antar at du nå har montert det korrekt vei, så da blir spørsmålet: Har noen erfaring med hvor mye ekstra forbruk du får med de montert? Jeg har de firkanta, og er nyfiken på forskjellen.

Gi meg noen dager, så skal jeg måle hvordan forbruket er på min faste jobbrute.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA