Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

seteryggen i golfen...er den dårlig eller standard?

Startet av gamer73, fredag 14. august 2015, klokken 08:33

« forrige - neste »

Chana

Sitat fra: gamer73 på torsdag 20. august 2015, klokken 11:39
Sitat fra: Chana på torsdag 20. august 2015, klokken 11:34
Godt det ikke er bare meg...

Er kun 160 selv, så vet ikke hvordan det har å bety, vet ikke hvem setet er laget til  :P

Men føler hvis jeg skal sitte skikkelig inntil i setet, så forsvinner stussen min så langt inn i setet at jeg føler nesten jeg blir brettet. Har vurdert å ha en liten pute nede i der, men føler det er noe dramatisk også  :-[

Heldigvis er det ikke lange turer jeg drar med den, det har jeg Passat R36'en til  ;D

Så lenge du er dame (noe jeg regner med siden du er 160) så kan du trygt ha pute i sete uten å virke totalt fjern;)

Hahaha!! Er mer det at jeg ikke orker ymse ting i bilen slikt det ser rotet ut, og ikke orker jeg å ta med meg pulten når jeg går ut av bilen.
Må nok bare begynne å trene squats så stussen blir større og fyller ut setet ja  ;D
'15 VW e-Golf Limestone Grey
'98 VW Passat R36 (Husbonden sin)
'10 Citroën DS3 150THP Sport - Solgt
'01 Audi S3 - Solgt
'91 VW Corrado G60 - Solgt
'90 VW Corrado G60 - Skrapet


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA