Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor gammel er en E-Golf kjøper

Startet av knutht, torsdag 09. juli 2015, klokken 14:50

« forrige - neste »

knutht

Litt nysgjerrig på hvor gammel en typisk E-Golf kjøper er. Samboeren min disser meg fordi jeg tilsynelatende kjører rundt i en "gammelmanns"-bil

elegolf

Eg tror kanskje denne avstemningen vil være litt misvisende.
Begrenset antall personer på 60+ som henger på elbilforumet.

iGolf

Snart 30, derav bursdags gave til meg selv ;D

DannyMT

Kjøpte ikke jeg en E-Golf, men en GTE. Ble en liten gave til meg selv for 25 lange år :-)
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

emil

Min tante på 68 kjøpte for første gang noe annet enn en et 10+ år gammelt "vrak". Det ble en Golf GTE.

Bor innenfor bomringen i Oslo og har mye småkjøring der samt behov for lengre turer til hytte på sørlandet og f.eks Stockholm. Vil påstå at det var helt rett valg for deres bruk.

Råde

e-Golf | X75D

iGolf

Sitat fra: emil på fredag 10. juli 2015, klokken 08:29
Min tante på 68 kjøpte for første gang noe annet enn en et 10+ år gammelt "vrak". Det ble en Golf GTE.

Bor innenfor bomringen i Oslo og har mye småkjøring der samt behov for lengre turer til hytte på sørlandet og f.eks Stockholm. Vil påstå at det var helt rett valg for deres bruk.

Sporty tante ;D

DannyMT

Sitat fra: Råde på fredag 10. juli 2015, klokken 08:56
Dvs: Golf GTE = Tantebil.

Den likte jeg :D

Hva blir deres E-Golf da?   ;D

Blir vel bare en fancy elektrisk rullestol for bestemødre! ;)
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

bno

#8
Sitat fra: elegolf på torsdag 09. juli 2015, klokken 16:00
Eg tror kanskje denne avstemningen vil være litt misvisende.
Begrenset antall personer på 60+ som henger på elbilforumet.

Hva er din kilde til dette utsagnet? ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA