Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap

220 Volt uttak på ny Outlander

Startet av moby666, torsdag 25. juni 2015, klokken 13:43

« forrige - neste »

moby666

Ser det går rykter om at det kan komme 220 Volt uttak på PHEV fra fremdriftsbatteriet. Hvis dette stemmer er det utrolig kult. Da er det bare til å lade opp bilen hjemme og dra på telttur/hyttetur med full strøm :) Noen som kjenner til dette? Den japanske versjonen har ihvertfall det (110 Volt/1500 Watt)

fstromsv

Har lest om dette på amerikanske og også europeiske forum.  Slik jeg har forstått det så er regelverk eller tekniske grunner til at dette ikke vil komme i europeiske modeller.  Hver gang jeg har sett håp for dette, så har jeg blitt skuffet :(

moby666

I følge Facebook gruppa til Outlander PHEV ( https://www.facebook.com/groups/1612516475691533/)
Så får Europisk PHEV 2016 støtte for V2H og mulighet til å sende strøm fra bilen.

© 2023, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA