Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2010 Think City + delebil + NYTT Zebra-batteri (!!!) selges

Startet av Rezet, fredag 12. juni 2015, klokken 22:41

« forrige - neste »

Rezet

Jeg har kommet frem til at jeg skal selge min 2010-modell røde Think City (Team Think) med Zebra-batteri.

Bilen har gått 62.000 km, og er i rimelig god stand. Nettopp PKK-godkjent. Den fikk nytt fremdriftsbatteri i fjor (på 48.000 km) og nye bremseskiver og klosser i mars 2015. Er i daglig bruk, og har straks fulgt meg 50.000km på norske veier.
Den originale elektriske varmekolben er byttet ut med en Eberspächer dieselvarmer på 3.5 kW, og koblet sånn at det fungerer med bilens originale brytere. Fordel: Mye bedre rekkevidde på vinteren.
Bilen har montert en OVMS-boks, slik at du kan følge med den på smart-telefonen. Og den gir beskjed hvis noe foregår, som f.eks. strømbrudd ved lading eller kritisk batterinivå på et av batteriene.
Har 2 ladere, så en kan ligge permanent i bilen og den andre kan henge på veggen hjemme. :-)
Prisantydning: kr 60.000,-

Delebil:
2010-model sort Zebra-Think. Mangler følgende deler; Styresnekke, seter, venstre dørhåndtak, venstre forskjerm og lykt samt støtfangere. Ellers rimelig komplett.
Fremdriftsbatteriet har en intern ISO-feil (og 1 død celle i følge diagnose). I følge ymse kilder så kan en resetting av batteriet/BMI være nok til at det virker igjen. Har ærlig talt ikke forsket noe mer på dette, da det ikke har vært nødvednig. Bilen er godt demontert, men triller på egne hjul. PCU ligger inni bilen.
Prisantydning: kr 10.000,-

Det nye fremdriftsbatteriet kan enten selges med bilen, eller løst ved siden av hvis kjøper av bilen ikke ønsker å ha det med.

Ring: 913 42 873
2CV, AK400, Impreza Sport, C5 og Think City.

Rezet

2CV, AK400, Impreza Sport, C5 og Think City.

Rezet

Ny bil ankommet... Hjelp til rydding av gårdsplassen trengs fortsatt. :-)
2CV, AK400, Impreza Sport, C5 og Think City.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA