Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Spør Arctic Roads

Startet av Arctic Roads, tirsdag 02. juni 2015, klokken 13:34

« forrige - neste »

Panduck

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på torsdag 12. november 2015, klokken 19:29
Skal vistnok være en post på 0,49% av Grønn kontakt, kjøpt av Elverum Energi.

Grønn kontakt benekter dette....

Om det er en post på 0.5%, så kan man si at AR drar det litt langt når man snakker om dette på websidene sine som om det er et stort innrykk i GK. Men, er det ikke offentlig hvem som kjøper hva i det markedet?

Lars C. Krogenæs

Er vel et ikke børsnotert selskap, og da kan det ta lang tid før det vises offentlig.

Likevel snodig av AR å flagge dette så høyt, hvis det er snakk om en så liten akskjepost.

Nå har AR norgesrekorden i løgn innen elbilbransjen, så det skulle ikke forundre meg om dette også bare er svada og ønsketenking fra AR og Frank Hugo Storelv sin side.

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

PokerFjes

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på torsdag 12. november 2015, klokken 19:49
Er vel et ikke børsnotert selskap, og da kan det ta lang tid før det vises offentlig.

Likevel snodig av AR å flagge dette så høyt, hvis det er snakk om en så liten akskjepost.

Nå har AR norgesrekorden i løgn innen elbilbransjen, så det skulle ikke forundre meg om dette også bare er svada og ønsketenking fra AR og Frank Hugo Storelv sin side.

Lars
Nå er det like før jeg tar en tur til Nedre Vaskegang 6 for å demonstrere litt mot Arctic Roads. Er det mulig å bli høyere på seg selv og egen fortreffelighet?
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

fredag

Det er vel ikke tilfeldig at dette (og 100kW chademo utspillet) skjer like før Enova skal tildele store subsidier for utbygging av hurtigladere.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Panduck

Sitat fra: fredag på fredag 13. november 2015, klokken 09:52
Det er vel ikke tilfeldig at dette (og 100kW chademo utspillet) skjer like før Enova skal tildele store subsidier for utbygging av hurtigladere.

Skal ikke mye til å tenke i de baner, nei.

Det er neppe tilfeldig at AR ferdigstilte sine hurtigladere, ALT FOR SENT, like før Enovarundene heller.

Powerflux

Sitat fra: fredag på fredag 13. november 2015, klokken 09:52

Det må da være noen hos Enova som ser skriften på veggen og erkjenner at AR bare er en scam for å klore til seg penger!
Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

Panduck

Sitat fra: Forum Admin på fredag 13. november 2015, klokken 10:30
Og derr ble jeg oppringt av Frank Hugo Storelv, med ordre om å slette mine utsagn om Arctic Roads.

Oj.. Prøvde du en "og hvis ikke?"

Litt av et selskap det der!

Lars C. Krogenæs

Og derr ble jeg oppringt av Frank Hugo Storelv, med ordre om å slette mine utsagn om Arctic Roads.

De blir imidlertid stående.

Kjøp inn boller og popcorn så skal jeg holde dere oppdatert når varslet brev fra AR sin advokat dukker opp.

Lars

Rapid

AR har vel mer nytte av å benytte sine begrensede midler til å levere tjenestene de lover enn å betale advokatindustrien for å forfølge misfornøyde kunder   ::)

Powerflux

Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

TorC

Da tar jeg på meg forum-admin brillene 8) .

Innlegget her synes jeg gikk over streken, gikk kun på person, og bidrar ikke noe i debatten.
Jeg velger derfor (admin sin egen avgjørelse) å slette dette innlegget.

Skriv gjerne, men prøv å hold dere til sak, og så begrenser vi uthening av personer noe.

Lars
Forum admin
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.

Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Lars C. Krogenæs

AR skal ha kjøpt 500 aksjer i Grønn Kontakt, men samtlige aksjonærer i GK har forskjøpsrett på disse aksjepostene.

Jeg tviler på at GK sine eksisterende eiere ser seg tjent med å få inn AR på eiersiden  ;)

http://gronnkontakt.no/angaende-melding-om-kjop-av-aksjer-fra-arctic-roads-as

Lars

v-i-c

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på fredag 13. november 2015, klokken 10:32

De blir imidlertid stående.

Kjøp inn boller og popcorn så skal jeg holde dere oppdatert når varslet brev fra AR sin advokat dukker opp.

Lars

Hvem er "Frank Hugo Storelv" og hvilken rolle innehar vedkommende.

Kan du legge ut en referanse til de innlggene som var ønsket slettet
-- -- --
Svart Zoe Intens 2015 (43 kw)
-- -- --

Lars C. Krogenæs

Frank Hugo eier 100% av aksjene i Arctic Roads.

Så kan det hende at det finnes en hemmelig avtale mellom Frank Hugo Storelv og Petter Stordalen....

Frank Hugo vil ha fjernet mine innlegg.

Lars

v-i-c

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på lørdag 14. november 2015, klokken 12:21
Frank Hugo vil ha fjernet mine innlegg.

Helt konkret hvilke innlegg?
Ønsker han at du sletter alle dine innlegg på elbilforum?
Eller ønsker han at du sletter alle inlegg der du nevner AR ved navn?
Eller ønsker han at du sletter et bestemt inlegg?

Jeg er interessert i hva han er misfornøyd med og jeg ønsker å foreta en selvstendig vurering om jeg synnes at du eventuelt har gått over linjen for akseptabel oppførsel?

Du bruker ordene "mine innlegg" det tyder på at det er en serie innlegg som ikke var akseptable sett fra "Frank Hugo Storelv" sin side.

Om "Frank Hugo Storelv" har angitt en slik serie kan det da ikke være et problem å offentliggjøre hvilke innlegg det dreier seg om?

;) ;) ;) ;) Gjerne med klikbar ref  ;) ;) ;) ;)

-- -- --
Svart Zoe Intens 2015 (43 kw)
-- -- --

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA