Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prøvekjøring i ventetiden?

Startet av xref, lørdag 23. mai 2015, klokken 11:22

« forrige - neste »

xref

Ventetiden på ny bil er hard! Er det noen som mener noe om hvorvidt det er ufint å be om en og annen "prøvekjøring" i denne perioden? Jeg regner jo med at de er tiltenkt potensielle kunder og ikke de som allerede er kapret.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

OnlyOne

Jeg og min samboer prøvekjørte i ventetiden. Rett og slett fordi min samboer ikke hadde prøvd bilen. Ikke noe problem det..
P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

mandresen

Tror vel det verste trøkket med prøvekjøring er over nå, verre hvis det hadde vært i starten, da var det jo lange køer for å prøvekjøre.
Jeg synes det er helt greit å spørre om å få en tur igjen selvom en har bestilt. Det dukker opp spørsmål underveis som en lurer på, i hvertfall for min.
Kanskje du vet av noen som er interessert i Tesla som du kan overtale til å være med?  Jeg har tatt med 2 fra jobben min på prøvekjøring.

Martin

Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

Thor2014

En bør gå fint. Jeg var innom før jeg fikk min nye. Er jo interessant å prøve det man har bestilt.
To mener jeg beslaglegger ressurser.

mogu

Sitat fra: xref på lørdag 23. mai 2015, klokken 11:22
Ventetiden på ny bil er hard! Er det noen som mener noe om hvorvidt det er ufint å be om en og annen "prøvekjøring" i denne perioden? Jeg regner jo med at de er tiltenkt potensielle kunder og ikke de som allerede er kapret.

Jeg fikk prøve P85D etter at jeg hadde bestilt, men jeg har enda ikke prøvd en 85D, den gleden har jeg klart å drøye til torsdag :)
Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

RaBalder

Sitat fra: Thor2014 på lørdag 23. mai 2015, klokken 14:29
En bør gå fint. Jeg var innom før jeg fikk min nye. Er jo interessant å prøve det man har bestilt.
To mener jeg beslaglegger ressurser.

Men hvis det potensielt kan føre til en ny Kunde for Tesla, så må det da være positivit at man kommer et par stykker.

Er nok mange som har fått øynene opp for Tesla ved tilfeldigheter. F.eks. hive seg med ved prøvekjøring.
Tror det er slik at Model S stort sett selger seg selv bare en potensiell kjøper har kjørt eller sittet på en tur.

Leif1

Er det ikke bare å spørre om de har tid da?
Her i Trondheim virker det nå som at de gjerne blir med ut en tur og kjører hvis de ikke har det travelt med andre kunder. Det er på langt nær sånn trøkk nå som det var for et år siden, og selgerne driver bare med salg. En tar ikke ressurser fra service eller lignende.
Konvertitt fra S til X

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA