Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Brukarhandbok

Startet av OlavEmil, tirsdag 28. april 2015, klokken 17:25

« forrige - neste »

OlavEmil

Er det mogleg å få tak i brukarhandboka til Kiaen i .pdf-format eller liknande? Hadde vore kjekt å satt seg inn i ting før bilen kjem.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

birkeland


OlavEmil

#2
Takkar :) .

Red.: Her er elbilversjonen, om det er fleire enn meg som kunne tenkje seg å ha det digitalt: https://carmanuals2.com/get/kia-soul-2015-ev-owner-s-manual-36666
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Ona IX

Kia service appen har en norsk versjon av kia soul ev manualen, greit å ha på mobilen!

Leo

Den nett adressen som er i appen funker ikke lenger.... :-\

Ragged_Glory

Sitat fra: Leo på torsdag 30. april 2015, klokken 13:08
Den nett adressen som er i appen funker ikke lenger.... :-\

Er det noen som har lastet den ned og vil  dele?
K̶i̶a̶ ̶S̶o̶u̶l̶ ̶E̶V̶ ̶E̶x̶c̶l̶u̶s̶i̶v̶e̶,̶ ̶ ̶2̶0̶1̶5̶
K̶i̶a̶ ̶e̶-̶N̶i̶r̶o̶ ̶P̶l̶a̶t̶i̶n̶u̶m̶ ̶G̶r̶a̶p̶h̶i̶t̶e̶,̶ ̶2̶0̶1̶9̶
Škoda CITIGOe iV, 2020
Hyundai Ioniq 5, P45, Phantom Black

jensjacob

Jeg kan desværre ikke få linket til at virke.
Er der nogen der ved om en Kia Soul EV købt i Tyskland kan ændre display sprog til Engelsk eller Dansk ?

Mange tak for hjælpen.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

OlavEmil

Ja, vi har tysk Kia, har dei same språkvala som norske bilar, dvs både engelsk og dansk :) .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

jensjacob

Hej Olav

Meget interessant. Hvilket model-år er jeres bil / hvornår er den først registreret ?

Jeg spørger fordi jeg har kig på et par tyske biler der er registreret førstre gang ca. 01-2015.

Mvh. Jacob
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

OlavEmil

Vår er førstegongsregistrert i Tyskland 22/1-2015. Er sjølvsagt 2015-modell, eg trur berre dei har bygd 2015-modellar heilt frå starten i september 2014.

I Tyskland har dei litt andre utstyrsspesifikasjonar enn i Noreg. Toppmodellen er den same som Exclusive (dvs alt av utstyr). Grunnmodellen er vesentleg betre utstyrt enn Classic er i Noreg, og har m.a. varmepumpe, tåkelys og varme i ratt, som Classic ikkje har. Det grunnmodellen i Tyskland ikkje har, er skinnseter, parksensor, 12v-uttak baki og varme i bakseta. Ingen av desse har noko som helst å seie for oss, så vi er supernøgd med tysk grunnmodell :) .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA