Hvilke lade ab. bør man ha?

Startet av Blouberg, lørdag 18. april 2015, klokken 12:35

« forrige - neste »

Blouberg

Heisan, blir snart medlem av el-bilist gjengen. Prøver å være litt føre var og ordne lade-abonnement etc.
Bor i nærheten av Gardermoen og vil nok 98% av tiden bruke El-bilen til jobbpendling i Oslo. Har gode lade muligheter på jobben.

Men for å utnytte bilen er det jo fint å kunne hurtiglade mens man er på tur. Hvilke abonnement / brikker / medlemskap bør jeg ha for å dekke østlandsområdet?
Edit: (Gjelder CCS)
/Blouberg

hsa77

Jeg bli snart med i det gode selskap selv! Jeg får Fortum-tilgang med bilen, i tillegg kommer jeg til å tegne avtale med Grønn Kontakt. Statoil har ingen avtaleordning såvidt jeg forstår - de har gått for den gode gamle betal i kassa løsningen.

Med tilgang til disse tre nettverkene tror jeg at det bør holde? Noen flere avtaler man bør tegne?
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

emil

For øst- og sørlandet er GrønnKontakt og Fortum tingen. Da er du godt dekket. GoCharge-app på mobilen kan også være en kriseløsning for enkelte steder.

svingen

når du får velkomspakka fra elbil følger med "lade brikke" (elbil.no/ladebrikke) den kan du registere på fortum og grønnkontakt.
selv har jeg grønn kontakt og fortum brikke før det kom det her fra elbilforeningen bør dekke det meste :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA