Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tapatalk oppdatert

Startet av moderator 2, fredag 17. april 2015, klokken 11:29

« forrige - neste »

hans.ks

Rart at dette forumet faktisk fortsatt er i drift når det er så liten eller totalt mangel av intr. for å bruke innovative løsninger blant administrator. Slik jeg forstår det så er det flere admins på de forskjellige underkategoriene, har de ingen dialog med hverandre slik at de evt. kan legge press på den som drifter elbilforum.no til A: fordele arbeidsoppgaver/svare på spørsmål fra brukere og B: Fikse Tapatalk på forumet snarest mulig

Kort sagt, må jo være noen som styrer denne skuta ellers vil dette jo før eller senere gå rett vest. Ellers gjør dere en god jobb og ha en trivelig jul.. :-)
E-Golf med ventepumpe.

daghb

@larsadmin - dette er ikke verre enn å legge ut en verify.txt under rot på elbilforum.no og så legge inn en site owner transfer request på owner-forum på support.tapatalk.com - de gjør dette i løpet av timer.

Se eksempel her: https://support.tapatalk.com/threads/change-site-owner-this-forum-url-has-been-used-try-another-one.32863/

Eksempel på bra verify.txt: http://www.angry-balls.de/verify_me.txt
Tesla Model S85
BMW i3
Twitter: daghb

Icenor

P85
Model 3 - reservert

moderator 2

Da var Tapatalk kommet i ny versjon (4.3.7) som fikset problemene i tidligere versjon, som gjorde at tapatalk ikke fungerte på elbilforumet.

Det funker på min iphone, kan noen sjekke ut diverse andre bokser?

Lars
Forum admin

Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

krister461

Funker på min Nexus 6P. Endelig...

asgeirn

2015 Zoe R240 Supercharge
2014 Model S 85

hstad

Fantastisk!! Da spørs det vel om verdens undergang er nær! (Før påske???)
Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015, solgt Desember 2022 etter 127 000 problemfrie kilometer
Hvit Tesla Model 3 SR, ny 27.12.2022, EF19xxx

Veggen

Funker igjen her også etter siste oppdatering av tapatalk.
Veldig bra!

hstad

Det er godt admin av elbilforum fikk denne gratis, siden det er tapatalk som er blitt kompatibel igjen:)
Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015, solgt Desember 2022 etter 127 000 problemfrie kilometer
Hvit Tesla Model 3 SR, ny 27.12.2022, EF19xxx

Måkemannen

Har nettopp lagt inn tapatalk på min android mobil, men får bare beskjed om nettverksfeil når jeg prøver å logge inn. Bruker samme brukernavn som på pcen (via firefox). Må jeg ha konto hos tapatalk i tillegg?

hstad

Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015, solgt Desember 2022 etter 127 000 problemfrie kilometer
Hvit Tesla Model 3 SR, ny 27.12.2022, EF19xxx

Måkemannen

Sitat fra: hstad på tirsdag 19. april 2016, klokken 11:20
Nei du skal ikkje trenge det.
Fikk det til! Måtte bare oppgi epostadressen istedet for brukernavnet. Merkelig at ikke tapatalk rapporterte om "feil brukernavn" istedet for "nettverksfeil"? Nettverksfeil hadde jo ingenting med problemet å gjøre.

Vel vel.

Ser ikke ut til at tapatalk har noen funksjon som viser "svar på mine innlegg". Så jeg får abbonere på Zoe delforumet isteden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA