Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Endringer i konfiguratoren - igjen

Startet av ELLP, lørdag 11. april 2015, klokken 08:31

« forrige - neste »

ELLP

Ser at Premiumpakken er satt ned til kr. 21.500. Bortfall av farger: Vanlig hvit, titanium sølv, gammel blå er i hvert fall borte. Noen navn er endret. Ser ut til at grå er blitt enda mørkere.

Sandvika

Har sammenlignet den grå med konfigurasjonen på min nye grå. Er nok akkurat samme fargen den også, men med litt mer catchy navn.

MeTesla

Sitat fra: ELLP på lørdag 11. april 2015, klokken 08:31
Ser at Premiumpakken er satt ned til kr. 21.500. Bortfall av farger: Vanlig hvit, titanium sølv, gammel blå er i hvert fall borte. Noen navn er endret. Ser ut til at grå er blitt enda mørkere.

Elon har visstnok tvittret om dette i natt Norsk tid. Sølvgrå som jeg har valgt er nå vekk.

Cowboystrekk

Hva? Vanlig søkvgrå borte? Det er jo helt utrolig at de tar bort en svært mye brukt farge.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

petersv

Sølvgrå var nok stikk motsatt, en svært lite brukt farge (på Tesla som vi snakker om her.)

Epleskreller

Yes, akkurat hva jeg håpet,  dvs at de tok bort vanlig blå..  Har mer lyst på den nye blåfargen :-D

Begynner å bli få orginalfarger igjen, ordinær sort og perlehvit.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

SigX

Rart de ikke dropper vanlig sort også. Vil tro de fleste som vil ha sort nå velger metallic.

Havebigfun

Sitat fra: SigX på lørdag 11. april 2015, klokken 10:40
Rart de ikke dropper vanlig sort også. Vil tro de fleste som vil ha sort nå velger metallic.
De vil/må vel tilby en lakk som ikke koster ekstra.

Epleskreller

#8
Utgåtte farger er nå: muliticolor signatur rød, ordinær hvit og følgende metallic: dolphin grey, steel grey, brun, grønn, blå, sølv.

Noen jeg har glemt? Spennende å se når de stopper produksjonen av de gamle fargevalgene.  Jeg skal få min blå i august,  håper det er så lenge til at jeg må bytte farge.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Teslanewbie

Blir bare for dumt dette nå.. Fremstår jo som en barnehage ..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

BMW850

Sitat fra: Cowboystrekk på lørdag 11. april 2015, klokken 09:44
Hva? Vanlig søkvgrå borte? Det er jo helt utrolig at de tar bort en svært mye brukt farge.

En av de minst brukte fargene vil jeg si. Det som VAR merkelig var at de tok bort Delfin-grå. En av de desidert mest valgte fargene. Også ifølge en poll her inne. Tenker det var en tilpasning av gråfargen mot Model X da den trolig vil kle en litt mørkere grå.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Amoss

Sitat fra: BMW850 på lørdag 11. april 2015, klokken 12:46
Det som VAR merkelig var at de tok bort Delfin-grå.

Har ikke den vært borte en stund alt da?  Trodde den var blitt erstattet av den nye mørkere gråfargen - den de nå kaller for "midnatt sølv" - for en tid tilbake?

Forøverig synes jeg den nye fargen "Titanium metallic" er svært kledelig på bilen.
Model S 85D

BMW850

Joda, Delfingrå forsvant samtidig med brun og grønn.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Teslanewbie

Har en mistanke om at Elon vil ge inntrykk av många bilar .. dette skjer med bilar i många ulike farger ..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA