Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMS Reiserute Europatur

Startet av erot, søndag 05. april 2015, klokken 00:15

« forrige - neste »

erot

Fant forresten ut at jeg vil få et ladestopp i Modena. Litt utenfor byen, men det er en balsamico-bonde like i nærheten. Sendte mail, og han kommer og henter oss ved laderen slik at vi kan få omvisning og prøvesmaking (på all slags mat, inkl iskrem...). Så er det bare å ta med seg noen kasser årgangsbalsamico og bli skysset tilbake til fulladet bil. God stemning! Det er flere superladere (i alle fall i Frankrike) som har vinprodusenter i nærheten. Noen bare en liten spasertur unna. Fint tidsfordriv mens det lader, bare husk å spytte  ;)

fredag

Sitat fra: ELbilist1 på onsdag 20. mai 2015, klokken 23:01
Starta opp igjen på Mandagen i retning Genova (it), ble litt lite strøm
så jeg tok en sjangse på IKEA (Der virket ikke uttaket.... :( )

Hadde du ladekort?

Såvidt jeg vet krever ladestolpen på IKEA Genova ladekort fra Enel Drive, Hera Mobility eller et IKEA family medlemskort. Det er mulig det funker med ikke-italienske IKEA family kort!!!

Jeg tipper det samme gjelder for ladestolpen på IKEA i Catania.

Fint det løste seg med strømmen... :-)
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

erot

Kunne lade gratis på IKEA Genova for en ukes tid siden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA