Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Venter i spenning!

Startet av Evinzer, fredag 03. april 2015, klokken 11:48

« forrige - neste »

Evinzer

Hei! Har akkurat kjøpt meg en Nissan Leaf Nordic, og er så spent. Har sett det meste av videoer og lest mange artikler angående Leaf, og el-biler generelt.

Vet ikke helt hva jeg ville med posten egentlig, snakke leaf kanskje? Har aldri vært spesielt bil interessert, men etter fylte 24 år og en Leaf bestilt er jeg passe gira! :)

Elise

Grattis!

Men det viktigste - hvilken farge har du bestilt?
E-golf med navn Guffen, bestilt 15.04.15, mottatt 12.06.15

Evinzer

Sitat fra: Elise på fredag 03. april 2015, klokken 11:51
Grattis!

Men det viktigste - hvilken farge har du bestilt?

Det ble svart :) Syntes den passet best med krom pakken som fulgte med!

emil

Nå har du påsken på deg til å lese igjennom drøye 2.300 emner og 40.000 innlegg her på Leaf-delen av forumet og så bør du være oppdatert på alt du trenger å vite :)

Eller du kan glede deg over en flott bil som er en av de med minst feil på markedet.

fredsjo

Grattis! Blir overrasket om du blir noe annet enn storfornøyd!!
2021 Tesla Model Y
2018 Tesla Model X
(S) 2014 Nissan Leaf Tekna
Innehaver av https://skadedyr.net og https://sprengkiler.no

Evinzer

Takk for det :) Har lest ganske mye allerede!

Gikk fra en 1999 Hyundai Coupe, med flere feil hvert år, så dette blir en helt syk forskjell for min del!

Erik182

Gratulerer så mye!  ;D
Du kommer til å bli veldig fornøyd! Godt å lese at det finnes flere "unge" Leaf eiere
2015 hvit Nissan Leaf Acenta

Evinzer

Sitat fra: Erik182 på fredag 03. april 2015, klokken 13:17
Gratulerer så mye!  ;D
Du kommer til å bli veldig fornøyd! Godt å lese at det finnes flere "unge" Leaf eiere

Takk for det! Var innom en del biler, spesielt da en kompis av pappa er heeeelt Mazda.. men når jeg først skulle ha en helt ny ser jeg egentlig ingen grunn til å ikke kjøpe EL :)

tomgri

Gratulerer med nybil :)

Fikk selv min for to måneder siden.
I den forbindelse lurer jeg på om kromlistene du nevner, fulgte de med eller bestilte du utenom?

PK

Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

Evinzer

Sitat fra: tomgri på fredag 03. april 2015, klokken 21:17
Gratulerer med nybil :)

Fikk selv min for to måneder siden.
I den forbindelse lurer jeg på om kromlistene du nevner, fulgte de med eller bestilte du utenom?

De var vel en del av det nordic tilbudet som varte fram til 1 april :)

Teinemad

Har også nettopp kjøpt Leaf Nordic 2015, svart.
Fikk den i midten av februar. Veldig godt fornøyd. Fungerer glimrende både til daglig bruk, og til litt lengre turer.
Reiste til Ullensvang i Hardanger, og betalte 84 kr for turen. Det var for 2 passasjerer på ferja over Boknafjorden. Hehe.
Nissan Leaf Nordic 2015

Evinzer

Sitat fra: Teinemad på onsdag 08. april 2015, klokken 19:13
Har også nettopp kjøpt Leaf Nordic 2015, svart.
Fikk den i midten av februar. Veldig godt fornøyd. Fungerer glimrende både til daglig bruk, og til litt lengre turer.
Reiste til Ullensvang i Hardanger, og betalte 84 kr for turen. Det var for 2 passasjerer på ferja over Boknafjorden. Hehe.

Gratulerer! :) Det var ikke mange kronene det var snakk om, herlig :)

For min del så ble jeg lovet bil rett etter påske, nå er det utsatt til neste fredag :(


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA