Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Golf GTE prøvekjøring

Startet av BadaBing, tirsdag 10. mars 2015, klokken 14:17

« forrige - neste »

BadaBing

Snakket med selgeren min her om dagen, og det er ikke lenge til prøvekjøring er mulig. Bilene er visst i landet, men er ikke helt klare ennå. Tenkte vi kunne ha en tråd om erfaring rundt prøvekjøring. Er bilen som forventet/ikke-forventet osv...

DannyMT

Prøvekjørt idag hos Møller Kalbakken. Fantastisk bil!! Gode seter, fantastiske motorer og komfort :-)
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

BadaBing

Det høres veldig bra ut! Gleder meg til å få prøvd den. Men siden bilen blir produsert denne uka her, tror jeg kanskje jeg simpelthen bare venter :)

DannyMT

Ikke noe vits å ødelegge overraskelsesmomentet da, Badabing! :-D Fornøyd blir du nok uansett..! :-)
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

bertin

Jeg prøvekjørte en Oryxwhite GTE i går hos Møller Bil Oslo Vest og bilen var en drøm å kjøre. Tenkte å teste litt på e-mode med bare strøm, men første turen ble med GTE knappen inne hele tiden. Ser frem til levering ut på sommeren.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA