Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bekymring: månedsvis ventetid på servicesentrene

Startet av Muffinman, lørdag 21. februar 2015, klokken 18:14

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: Tesla-man på tirsdag 02. mai 2017, klokken 20:34
Sitat fra: Veggen på lørdag 08. april 2017, klokken 15:45
Ser ut til å ha blitt bedring på ventetid i Drammen også.
For et år siden fikk jeg 4 måneders ventetid.
Nå fikk jeg tid om en måned.
Det synes jeg er akseptabelt, godt å se forbedringer på denne fronten.  :+1:
Anbefaler sterkt å unngå Drammen. Mye rot og til tider elendig kundeservice. Hold deg langt unna og bruk heller Rud.

Hmm, det var derfor jeg byttet fra Skøyen til Drammen og jeg har vært godt fornøyd med Drammen. Brukte dog Brumunddal sist pga. litt for lang ventetid i Drammen.

Rud blir upraktisk for min del, for langt fra en jernbanestasjon ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Tuxedo

Sitat fra: jkirkebo på tirsdag 02. mai 2017, klokken 20:50
Rud blir upraktisk for min del, for langt fra en jernbanestasjon ;)
Sandvika stasjon er da bare en rask joggetur unna  ;)

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Line


AppleKnocker

Like før Beitostølen. Men det stemmer at det er kort ventetid.
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Veggen

Sitat fra: Tesla-man på tirsdag 02. mai 2017, klokken 20:34
Anbefaler sterkt å unngå Drammen. Mye rot og til tider elendig kundeservice. Hold deg langt unna og bruk heller Rud.
Har forsåvidt god erfaring med Drammen fra tidligere så er ikke så redd for det, det var bare det med ventetiden.

Filip86

Vi har gitt opp Drammen helt, får alltid flere feil på bilen når den kommer tilbake enn når den ble levert, noe som har resultert i at vi må bestille time med en gang vi får bilen utlevert (riper, skifte av baklykt som allerede har sprekk i seg, 4hjuls kontroll som er utført feil (bilen drar til høyre, føles rart å svinge til venstre for å kjøre rett frem)++).
Skal til Rud nå og får se hvordan det er der.

overlay

Sitat fra: Filip86 på onsdag 03. mai 2017, klokken 07:02
Vi har gitt opp Drammen helt, får alltid flere feil på bilen når den kommer tilbake enn når den ble levert, noe som har resultert i at vi må bestille time med en gang vi får bilen utlevert (riper, skifte av baklykt som allerede har sprekk i seg, 4hjuls kontroll som er utført feil (bilen drar til høyre, føles rart å svinge til venstre for å kjøre rett frem)++).
Skal til Rud nå og får se hvordan det er der.

Det er synd at det tilsynelatende er like dårlig behandling av bilen over (nesten) hele sør-øst landet. Kan ikke huske sist jeg var inne, og fikk tilbake bilen uten at jeg måtte klage på noe nytt som hadde gått i stykker mens den var inne. Riper og bulker. Lakk blir skallet av. Ødelagte lykter. Ruter blir ødelagt. Skader på interiør. Deler som blir installert feil. Feil som har blitt "reparert" må repareres etter noen dager.

Dette må koste Tesla enorme summer, både direkte og indirekte.

Jejl


https://www.youtube.com/watch?v=PBbzOBQmk-0

Ventetiden bør gå ned til under en uke når de gjennomfører det som sies i denne videoen.

Muffinman

Får ikke opp noen video. Tilgjengelig kun i enkelte land muligens?

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

tkjoerlaug


joda

Kan også sees på Tesla´s nettside, under Oppdateringer og videoer.
TMS 85D

dundun

Haha, riktig.

Fint med hitechløsning når det de egentlig trenger å gjøre er å begynne å faktisk ha deler og mekanikere klare når folk kommer til bestilt time.
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

jlan

Jeg møtte opp hos Tesla Kokstad i ettermiddag for service i morgen, som ble avtalt for ca. 2 mnd. siden. Jeg fikk da tilbud om lånebil, men de gjorde oppmerksom på at de lå ca. en uke på etterskudd. Alternativt kunne jeg også kjøre min egen bil så lenge. Så da valgte jeg det.  Litt klønete at de ikke ga meg disse alternativene før jeg kjørte hjemmefra, men det var litt krisestemning der, så jeg valgte å ikke henge meg opp i det.
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA