Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bekymring: månedsvis ventetid på servicesentrene

Startet av Muffinman, lørdag 21. februar 2015, klokken 18:14

« forrige - neste »

Motorwatt

Det nummeret du nevner er et standardnummer (SMS Gateway) som benyttes av alle SCer. Iallfall det samme for Skøyen, Moss, Porsgrunn og Drammen. Har fått svar på forespørsler, men det kan ta 2-3 dager.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Klykken

Schedule Service har forsvunnet fra appen. Vises riktignok på profilen på tesla.com. Flere som opplever dette?

Har time om ei uke, og de skulle kontakte meg i forkant for info vedr. deler og at de har alt inne. Bekreftet på chat at de skulle fremskynde denne kontakten, men har ikke hørt noe enda.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

DagfinnN

TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

alagerqv

Min også, ser ut til å virke også siden den søkte etter ledige timer. Prøvde ikke å booke noe.

Olee

Får heller ikke opp noe i appen lenger, og på nettsiden får jeg bare feilmelding når jeg prøver å legge til info i avtalen...  :laugh:

Motorwatt

Ser på amerikanske fora at de har problemer der også.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

Mange som beskriver samme tilfelle på face også. Bug som forhåpentligvis blir ordnet da, tenker jeg.

Fikk opp timen på teslakontoen på nett, så la til dette med at schedule service i appen har forsvunnet i tekstfeltet. Får se om det blir gjort noe med det.

Ellers skulle de ringe "i god tid" før servicen, men er tre dager til service nå og fortsatt ikke hørt noe bortsett fra denne smsen jeg fikk med ønske om å sende bilder per epost. De bør ha alt klart til jeg kommer!
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Motorwatt

Nå er eiere som trenger hjelp, og som ikke får brukt appen i det dypeste mørke... Ikke telefon, ikke app, og ikke email. Har de låst dørene også?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

De får i alle fall ned ventetiden på SC på dette viset......
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

1000kwh

Sitat fra: Motorwatt på mandag 09. september 2019, klokken 09:33
Nå er eiere som trenger hjelp, og som ikke får brukt appen i det dypeste mørke... Ikke telefon, ikke app, og ikke email. Har de låst dørene også?
Da må du ringe veghjelp.

Ellers så er det app og chat. Det som er mer eller mindre blitt normalen for kundesupport i dag.

Olee

Ja det var visst et kjent problem fikk jeg vite etter en liten stund på chat.. Måtte oppdatere saken via SMS.

Motorwatt

Sitat fra: 1000kwh på mandag 09. september 2019, klokken 09:37
Da må du ringe veghjelp.

Ellers så er det app og chat. Det som er mer eller mindre blitt normalen for kundesupport i dag.
SitatFår heller ikke opp noe i appen lenger, og på nettsiden får jeg bare feilmelding når jeg prøver å legge til info i avtalen...  :laugh:
Read my lips... :D
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Olee

Han jeg chattet med sendte enten selv, eller fikk SC til å sende meg en SMS jeg kunne svare på. Forøvrig fra samme nr som jeg har fått annen info om servicetimen min fra, der det står at "denne SMS kan ikke besvares"  8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA