Bekymring: månedsvis ventetid på servicesentrene

Startet av Muffinman, lørdag 21. februar 2015, klokken 18:14

« forrige - neste »

Klykken

Sitat fra: JorgenM på fredag 02. august 2019, klokken 20:58
Sitat fra: Klykken på fredag 02. august 2019, klokken 19:36
Kan ikke kjøre 70mil til Ålesund bare for en fattig service
70? :)
45 mil hver vei for meg, via Dombås. Er da ikke så mye lengre fra deg :)

September, da var du heldig ja. Sikkert en avbestilling  :+1:
60 mil uten ferger, ser jeg. 50 med. Kjørte uten ferger da jeg gikk skole. Giddet ikke den potensielle ventetiden på fergene og mye morsommere å kjøre (Mini Cooper S). :angel:

Seks uker er innafor i Tesla-verdenen ja.  :+1:
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
TMY LR 2025 Juniper
Helelektrisk bilpark <3

Motorwatt

Ikke imponerende:

Porsgrunn 22 oktober
Moss 1 november

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Sveinung1954

2.desember i Bergen. Får fortsatt ikke bestilt via app....
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

Motorwatt

Gikk greit å bestille. Da er jeg iallfall skyldfri hvis den lange leveringstiden medfører ytterligere følgeskader, hvilket ikke er umulig.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

Sitat fra: Geirr på lørdag 03. august 2019, klokken 22:34
2.desember i Bergen. Får fortsatt ikke bestilt via app....
Tror det er fordi det er "for langt frem i tid". Husker i januar da jeg ønsket time i juni - da sa de jeg måtte prøve igjen i februar.

Følg med daglig, noen kan avbestille og da slipper du nok gjennom. Samme problem her inntil det dukket opp en enslig time i september midt på dagen.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
TMY LR 2025 Juniper
Helelektrisk bilpark <3

perandre

Høyre bakdør lar seg ikke åpne lenger (håndtaket blir stående ute). Første ledige time på nærmeste SC (Rygge) er i november. Med to barn i barnesete, er det problematisk for logistikken. Hva gjør man?
Model S 85 - 2013

OhmPaPa

Sitat fra: perandre på søndag 04. august 2019, klokken 12:55
Høyre bakdør lar seg ikke åpne lenger (håndtaket blir stående ute). Første ledige time på nærmeste SC (Rygge) er i november. Med to barn i barnesete, er det problematisk for logistikken. Hva gjør man?

Har du mulighet til å se om andre SeC har ledig tidligere?

Har du mulighet til å stikke innom på drop-in?

Muffinman

Kjøper en glasshammer i tilfelle småttisene må fort ut.

Dette er jo sikkerhetsrelatert, så merkelig at det ikke prioriteres.

Motorwatt

Det er vel ikke mennesker involvert ved bestilling av service på appen. Muligens blir den sjekket i ettertid.

@perandre: Rud har/hadde ledig time kl. 1350 20. august.
Tesla S75D - 09/2018

1000kwh

Kanskje servicetimene som legges inn ikke sjekkes i helgene, men prioriteres når de blir gjennomgått..

geear

Det er en hastesak, du får sikkert time raskere om du snakker med de?

Motorwatt

Utfordringen er å få snakket med dem. De tar ikke lengre telefonen, og email besvares bare sporadisk. Alternativ er personlig fremmøte, noe som ikke passer alle.
Tesla S75D - 09/2018

Kim-

Jeg hadde feil på  ac og møtte opp, og ble bekreftet at dersom det står i appen at det ikke er ledig time så er det ikke ledig time. Dog tok de min bil inn som ekstrabil, stått der i 2 uker nå, bilen ble kjørt ned på en parkeringsplass og for noen dager siden og stått der siden. Stod in service i appen noen dager. Umulig å få kontakt med SC, forsøkt e-post, men de svarer kun på enkle spørsmål som pris på noen deler. Oppgitt....
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

serenejet

Sitat fra: Motorwatt på mandag 05. august 2019, klokken 11:21
Utfordringen er å få snakket med dem. De tar ikke lengre telefonen, og email besvares bare sporadisk. Alternativ er personlig fremmøte, noe som ikke passer alle.

For et clusterfuck av et selskap når det kommer til kundebehandling. Man holder jo bare ikke på sånn.

Hos BMW har jeg direktenummeret til min faste mekaniker.
2025 ID.Buzz GTX

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA