Hva gjør "A"-knappen?

Startet av HelectriC, fre 13. feb 2015, kl. 08:17

« forrige - neste »

hottentott33

Det er jo nesten sånn at en burde vippe ut bryteren og se hvor den kabelen faktisk går  :)

https://www.youtube.com/watch?v=9WYGdstEVJQ
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

HelectriC

Sitat fra: hottentott33 på fre 13. feb 2015, kl. 22:37
Det er jo nesten sånn at en burde vippe ut bryteren og se hvor den kabelen faktisk går  :)

https://www.youtube.com/watch?v=9WYGdstEVJQ

Takk for tipset, har nå funnet ut at den styrer naboen sin bil, kan slå den av og på fra bilen min:-D
ioniq 5

phingoc

Skuffa. :( trudde det fantes rex til egolf. :/
2020 Tesla Long Range (levering i September)
----------------------
2009 Audi A3 1,9Tdi (Ventepølse)
----------------------
2015 Tesla S85D (Solgt)

moonbuggy

Nok et bevis på at e-golf faktisk er en compliance car. Man har ikke lagt all verden i denne bilen, kun tatt det man har og gjort minimum.

poskare

Heldig du som har fått ekstra knapp, nå kan du montere blålys i grillen, eller bruke den til hev/senk av snøplog på e-Golfen! ;D

HelectriC

Sitat fra: poskare på lør 14. feb 2015, kl. 12:37
Heldig du som har fått ekstra knapp, nå kan du montere blålys i grillen, eller bruke den til hev/senk av snøplog på e-Golfen! ;D

Om 50 år kan jeg sikkert få masse penger for denne bil fordi den har noe ingen annen har, lit som frimerker eller mynter det er noe feil med og bringer milioner i kassen;-)
ioniq 5

Sirup

Sitat fra: HelectriC på fre 13. feb 2015, kl. 08:17
på venstre side om girhendleren, rett under e-mode knappen sitter en knapp med "A-off", jeg trodde dette er kun for fossilbiler for å slå av start/stop funksjon? jeg kan ikke heller se at den gjør noe med bilen min om jeg trykker på den. Noen som vet noe mer?

Bilde?
VW e-Golf
Tesla Model X75

torgrand

Du får selge knappen til ohm som leter etter en knapp til varmeren sin....

HelectriC

Sitat fra: Askøy på lør 14. feb 2015, kl. 19:13
Sitat fra: HelectriC på fre 13. feb 2015, kl. 08:17
på venstre side om girhendleren, rett under e-mode knappen sitter en knapp med "A-off", jeg trodde dette er kun for fossilbiler for å slå av start/stop funksjon? jeg kan ikke heller se at den gjør noe med bilen min om jeg trykker på den. Noen som vet noe mer?

Bilde?

ioniq 5

E-Rune

HelectriC

Sitat fra: E-Rune på søn 15. feb 2015, kl. 18:21
Antispinn off?

Nja, da hadde det nok kommet noe i kombiinstrumentet. Og i tillegg har jeg funksjonen ESP-off under innstillinger på naviskjermen. I instruksjonsboken står det ikke en gang at knappen skal være der.
ioniq 5

Sirup

VW e-Golf
Tesla Model X75

HelectriC

ioniq 5

Råde

Ekstra akselerasjon i sving?
e-Golf | X75D

AruNuts

Manuell utløsning av airbag?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA