Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hjelp til undersøkelse

Startet av bilkongen, onsdag 04. februar 2015, klokken 18:41

« forrige - neste »

bilkongen

Hei!



Vi har et fag på NTNU hvor vi skal utvikle et nytt produkt eller en ide. Jeg vil ikke si for mye om produktet før undersøkelsen, for det kommer frem der.

Vi ville blitt veldig takknemlige om dere ville sette av tid til å gå inn på linken under og fullføre skjemaet. Det tar omtrent 3 minutter.



https://docs.google.com/forms/d/1r8XC4fj_RwvxtxRN_pSsQU_GVo4yfEJKMQ-3VjzD8gw/viewform



På forhånd takk!



Hilsen Gruppe 86

elektrolux

Kjører Think Classic som er immun mot parkeringskader. Svarte derfor at jeg ikke er interresert i et slikt produkt.

Tydeligvis tar ikke undersøkelsen hennsyn til at noen ikke vil ha slike produkter og en må velge å betale enn viss sum selv om en overhode ikke trenger dette. >:(
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

emil

Lurer også litt på hva man skal gjøre med dette "produktet" når drar avgårde med bilen etter en natt med mye regn eller våt snø

Sirka

Ville gjerne sett en illustrasjon/skisse av produktet. :)
- Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen
- i3 fra 05.03.14
- Venter på PS2-levering i juni->juli->august->september->oktober ... :/

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

OlavEmil

Undersøkjinga er ok, men du gjer den klassiske feilen under "Hvor mye vil du betale for produktet" å ikkje inkludere eit punkt for dei som ikkje ville betalt noko for det, t.d. eit punkt på "0 - 500". elektrolux nemner det same.

Elles høyrest produktet interessant ut, det. Men sjølv er eg ikkje så redd for slike småskader at eg ville teke meg bryet.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

kvolle6

Tja. Må innrømme at jeg er på utkikk etter en skikkelig bekyttelse til bilen, men da for å beskytte mot vær, vind, snø og regn siden jeg ikke har garasje. Det er noe med dette at man kjøper ny bil....... Dog - 3 minutter ville jeg IKKE ha brukt dersom jeg tok bilen med til et handlesenter. Maks 1 minutt, det må være superkvikt og enkelt å få beskyttelsen på bilen. Prisen, sett i forhold til 10 års levetid er det jo ikke noe å si på - heller litt i laveste laget. Om man skal beskyttel bilen mot regn/snø så er et av kravene at trekket må "puste". Det er en konstruksjonsmessig utfordring som drar penger........

Elmo

Sitat fra: OlavEmil på torsdag 05. februar 2015, klokken 10:20
Undersøkjinga er ok, men du gjer den klassiske feilen under "Hvor mye vil du betale for produktet" å ikkje inkludere eit punkt for dei som ikkje ville betalt noko for det, t.d. eit punkt på "0 - 500". elektrolux nemner det same.
Var bare å la være å svare på det spørsmålet det ;)
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Gordon Retriever

Er du opptatt av at bilen skal være i god stand?

Ja!

Velger du parkeringsplass ut i fra risikoen for skade på bilen?

Alltid.

Hva ville hindret deg i fra å kjøpe produktet?

  • Produktet vil skade lakken. (Garantert.)
  • Fare for tyveri av produktet.
  • Produktet vil medføre uønsket oppmerksomhet rundt den parkerte bilen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA