Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla-event 27 februar kl 18

Startet av Davidsv, mandag 09. februar 2015, klokken 13:43

« forrige - neste »

havardma

Jeg har fått invitasjon, ikke tidligere eier. S85D i bestilling med forventet levering mai i Trondheim, så er nok mange av teoriene som ikke stemmer i denne tråden om hvem som har fått invitasjon.

Jeg gjetter på randomutvalg av de som har bil i bestilling.  :)

evneveik

Er også invitert, levering mars og kommer ikke fra Oslo regionen. Det er nok tilfeldig utvalg. Jeg har ikke mulighet til å delta, så det kan være de sender ut nye mailer alt etter antal påmeldte  :)

audioboy

TMS85D  2015/TM3 2019/Audi e55 2020/TM3P 2020/Audi e50 2020/TMY 2021/Audi e55 S-line 2022/TMY 2022

elbilertilalle

Ikke i går, men har bestilt prøvekjøring i dag :-)

MR Tesla


MR Tesla


Davidsv

Var der :) Tok litt video skal prøve å legge ut
S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

Thor2014

Jeg var der.
Fikk tapas å spise og bra utvalg med drikke. Sto et D chassi der og en bil med nye seter, samt en med de gamle.
5 personer fikk utlevert bil.
Fikk utdelt et kort om ca kl når prøveturen var. Liten tur på området i D, men det var blitt isete så insane draget var ikke all verden. Bra feste på grusen.

elbilertilalle

Da fikk jeg prøvekjørt bilen som er i bestilling i dag. Det som jeg er mest positivt overrasket er nextgen setene. Utrolig flott å sitte i. Gir en helt annen opplevelse. Ellers insane aks som forventet :-D

Davidsv

S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

boppus

Var der, prøvekjørte P85D. Ble faktisk uvel av akselerasjonen, den var "sinnssyk"... Glad jeg bestilte den med kun 400 hk. ACC fungerte supert. Ellers alt OK, egentlig. Han som presenterte " teknikken" før videoen hadde dessverre null oversikt, og svarte i tåka på spørsmål. Slikt gir ikke noe godt inntrykk. Men om man ser forbi alt det blaserte og ser kun på sluttproduktet, så tror jeg dette blir bra.

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

amund

Jeg filma litt.

https://www.youtube.com/watch?v=A2t6Vh8Bdvk

Meget imponert over heftig kjøring, tatt i betraktning bilens verdig og hvem som eier den. Og hvor godt skrudd sammen og bra tuna hjulopphenget er ved dustekjøring som dette. Det var en krøttersti!
Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

Havebigfun

Sitat fra: amund på søndag 01. mars 2015, klokken 01:30
Meget imponert over heftig kjøring, tatt i betraktning bilens verdig og hvem som eier den. Og hvor godt skrudd sammen og bra tuna hjulopphenget er ved dustekjøring som dette. Det var en krøttersti!
Det betyr at man bør tenke seg godt om når man vurderer å kjøpe en slik brukt :o

Undertegnede

Sitat fra: Havebigfun på søndag 01. mars 2015, klokken 09:37
Sitat fra: amund på søndag 01. mars 2015, klokken 01:30
Meget imponert over heftig kjøring, tatt i betraktning bilens verdig og hvem som eier den. Og hvor godt skrudd sammen og bra tuna hjulopphenget er ved dustekjøring som dette. Det var en krøttersti!
Det betyr at man bør tenke seg godt om når man vurderer å kjøpe en slik brukt :o

Hvis ikke de test teslaene måtte omlakkeres etter den demoen så er det i hvertfall en solid lakk! Det spruta stein og grus overalt! Var veldig gøy, men hadde ALDRI kjørt sånn med min kommende bil!  :o

Forøvrig kul event og testkjøring på lørdagen var konge. Faktisk som andre sier glad for jeg har valgt S85D for P'en er jo insane! Nærmeste følelse 0-50 må være sprek snøskuter... Kreftene kommer instant og ingen hjulspinn, fronten løfter seg og bang så er man i 70 liksom...

Så bb Bjørn filmet på eventen så regner med det kommer en fullverdig video snart :)

bb

Jeg burde ha filmet og tatt flere bilder. Grunnen til at jeg ikke fikk så mye tid var fordi så mange kom bort til meg og pratet. Det var kjempehyggelig å møte så mange fans da, men det stjal en del tid :) Jeg ble også ganske forfjamset under prøvekjøringen. Så den ble ikke helt optimal.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA