Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vilkår for BMW Veihjelp

Startet av Trond.m, søndag 08. februar 2015, klokken 11:35

« forrige - neste »

Trond.m

Noen som vet hvilke vilkår som gjelder for gratis veihjelp fra BMW. Jeg fant ikke vilkårene på nette. Det jeg lurer på er om det er gratis assistanse også ved tabber som eks. tomt batteri, mistet nøkkel etc. Det er ulike vilkår for de forskjellige bilmerkene. VW dekker ikke hjelp ved tomt batteri, med Renault og Mercedes har dette med i vilkårene.
Er BMW veihjelp gratis i 5 år, eller lenger dersom man følger serviceprogrammet ?

AyuCon

Tror det var gratis 3 ganger. Fikk vite det under overtagelse.


Gatlas

Det er gratis veihjelp ved tomt batteri. Har prøvd det selv. Viking sa at de kjører til nærmeste lader.
I3 eier fra 25.6 2014
Phantom Vision2 Drone

LMOR

Fant bare frem riktig tråd. I tillegg vil i min forsikring dekke dette, NAF for de som har veihjelp der. Og hvis ingen skulle dekke det, så har de fleste en reiseforsikring. Hvis f.eks. grunnen er at en ladestasjon er ute av drift, slik at en er påvirket utenfra.
Så noen av oss av har 3 nivåer av dekning.
Men risikoen for at ingen dekker det er der hvis de kan hevde at det er pga grov uforstand at du havnet i denne situasjonen...
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Klykken

De hentet også bilen vederlagsfritt når servicestedet er for langt unna. For min del er det ca 14 mil til nærmeste i-sertifiserte verksted, og som kjent er det en distanse som er uoppnåelig på vinteren. De hentet bilen, fikset problemet og leverte den tilbake igjen. Eneste aberet var at de ødela begge felgene frem under transport, pga jekkestropper som lå over felgen og gnisset..
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Anterialis

BMW E92 (´13-´14)
Alfa Romo Giulietta (´14-´15)
BMW i3 (´15-´16)
BMW 330e (´16-´20)
BMW X5 45e (´20-´22)
iX 40 (´22- p.t.)

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA