Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Senkefjærer

Startet av phingoc, torsdag 29. januar 2015, klokken 17:41

« forrige - neste »

poskare

Da var doningen senket... Hadde jeg ikke vært avhengig av bilen hadde jeg lagt om til sommerfelgene allerede nå :D

poskare

Måtte gjøre det....måtte bare gjøre det!!!! :D

Råde

Dette fortjener jaggu meg en +1!

Hvordan er "ride quality" med 225/40-18?
e-Golf | X75D

poskare

Takk! :) Det lille jeg har rukket å prøve i dag kan summeres med "awsome"!! :)
Men for noen kan nok dette bli et oppsett som oppleves for "tight". Men jeg elsker bilen sånn! :)

Ebe

eGolfen er jaggu ganske mye kulere enn min Leaf! Haha!
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

znaky85


Kjelliken

 ;D Det der så ikke feil ut ett sekund.

Gleder meg til senke sett og sommerhjul skal på min...  :P
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

Turboneger

Pris på Eibach Pro-Kit?
eller noen som kan gi link? :)

poskare

Sitat fra: Turboneger på onsdag 11. mars 2015, klokken 15:27
Pris på Eibach Pro-Kit?
eller noen som kan gi link? :)
Snakk med disse gutta, god pris og service...

pbt-tuning@t-online.de

Kjelliken

pbt-tuning@t-online.de

Disse finner du også på E-bay i tyskland og virker som veldig god service.

søk på dette "e-Golf E10-85-041-04-" på E-bay så finner du de rimelig kjapt vil jeg tro.
http://ebay.de

E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

Kjelliken

 :D Da regner jeg med at jeg må innom post kontoret i dag  :o
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

Sonus

Var innom Møller Trondheim i dag for å få avklart noen utbedringer. Spurte samtidig om hva de skulle ha for å montere senkesettet inkl 4-hjulskontroll. De skulle ha 10.300 kroner! Påstod at hovedstrømskabelen måtte kobles fra for å få ut fjærbeinet bak høyre side og det tok en time å koble fra. Hjulstillingskontrollen kostet 1900.

HelectriC

Sitat fra: Sonus på torsdag 12. mars 2015, klokken 23:03
Var innom Møller Trondheim i dag for å få avklart noen utbedringer. Spurte samtidig om hva de skulle ha for å montere senkesettet inkl 4-hjulskontroll. De skulle ha 10.300 kroner! Påstod at hovedstrømskabelen måtte kobles fra for å få ut fjærbeinet bak høyre side og det tok en time å koble fra. Hjulstillingskontrollen kostet 1900.

Haha, den var god, tror nok mer de trenger 2-3 timer kaffepause som de vil du skal finansiere for 2-3 man.
ioniq 5

Sonus

Sitat fra: HelectriC på fredag 13. mars 2015, klokken 07:17
Sitat fra: Sonus på torsdag 12. mars 2015, klokken 23:03
Var innom Møller Trondheim i dag for å få avklart noen utbedringer. Spurte samtidig om hva de skulle ha for å montere senkesettet inkl 4-hjulskontroll. De skulle ha 10.300 kroner! Påstod at hovedstrømskabelen måtte kobles fra for å få ut fjærbeinet bak høyre side og det tok en time å koble fra. Hjulstillingskontrollen kostet 1900.

Haha, den var god, tror nok mer de trenger 2-3 timer kaffepause som de vil du skal finansiere for 2-3 man.

Det erjo latterlig egentlig, men de følger visst bare arbeidsprosessene som er beskrevet i VW-systemet. Men kanskje VW har lagt inn kafepausene for dem :)

afo

De brukte ca. 40min. på å bytte og teste dempere bak på min. Så veldig vanskelig kan det ikke være. Kjappere seg kanskje litt mer ved garantisaker..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA