Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

KEN. Skjærp deg!!!!!

Startet av froland, onsdag 08. april 2009, klokken 11:49

« forrige - neste »

froland

Hei på dere! Kan ikke dere skrive til deres AP representant i Vestagder? Klungeland er ikke snau når han setter i gang. Han er ikke redd for å bruke litt kjeft. Nå skal Think reddes som norsk bedrift. Froland ;D
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Ken

Jeg har ikke stemmerett i Stortingsvalg desverre. Kanskje Gordon Brown  kan ha et ord med Klungland.

Jeg nesten fikk et oppdrag å kjøre Erik Solheim fra Kristiansand til Elkem Solar i Vågsbygd, men en Buddy fikk oppdraget istedenfor. Kanskje de rødgrønne er lei av Think. Bilen fikk en grundig vask i alle fall!

Jeg tror at det skjer så mye rare spill bak kullisene at jeg klarer ikke å ta en stilling en vei eller den andre.

Think til England sier jeg!
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Ken

Han Klungland var så redd for konfrontasjoner  med elbilmiljøet at han trakk seg fra politikk totalt. Nå har han kjempe god tid til å kjempe for elbil saken hjemmefra :D
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA