Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Dårlige spyledyser

Startet av D9, fredag 23. januar 2015, klokken 13:22

« forrige - neste »

D9

Noen som har fått utbedret vindusspylerene sine? Mine (og sikkert de fleste andre sine) treffer knapt nok over vindusviskerne så lenge man ikke står stille med bilen.
Jeg klagde på dette på service og de mente at det var på grunn av lavt spylevæskenivå (!!!) Det er noe av det dummeste jeg har hørt, var ikke det spor bedre etter de hadde fylt opp tanken full.

Er det noen som har fått utbedret dette?
'14 Leaf
'15 Evalia

DeadLock

Sitering av DeadLock sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten skriftlig samtykke.
2019 Model 3 LR - Pearl White.
TOCN Signaturmedlem

D9

Toppers, skal presentere dette for Buskerud Bilsenter, så får vi se hva de sier til det.
'14 Leaf
'15 Evalia

Trig8

På Stjørdal måtte jeg kjøpe Juke-dysene, men de byttet dem gratis.
Det ble sendt garantikrav til Nissan, men de avviste det med at bilen er typegodkjent med dysene den leveres med.

Gliderman

Jeg fikk byttet til Juke dyser uten kostnad hos Vestfold Auto

Mvh
Svein Erik
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA