Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny option: Bakre Komfortseter

Startet av AttackOfTheMac, mandag 12. januar 2015, klokken 17:20

« forrige - neste »

AttackOfTheMac

Krever premium interiørpakke. Inkluderer vinterpakke. 13.800  NOK


Thor2014


Orcuz

Premium interiør har også gått ned en god del

kdid

Kan du fremdeles legge ned baksete ryggen(e) og få ett tilsvarende lasterom?
Model S85 - grå, pano, std 19", tekstil, piano, dobbellader, tech, luft, park, lyd, hylle, Nokian R2.
Ekstra: Komplett gummimatter, Whispbar takstativ, JKirkebø adaptersett, Ditec lakkbeskyttelse.
Bestilt: 30. November 13; Bekreftet: 16. Februar 14; I produksjon: 24. April 14; Ferdig produsert: 25. April 14; Estimert levering: Mai/Juni; Levert: 20. Juni 14!
Kjørt: 18500 km fram til 13. Februar 15 (Kommer aldri til å holde med 20000 km i året på denne.)
Bosted: Egersund

hoffa

Uten mulighet for å legge ned setene? :o, hvis så - nei takk.
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Epleskreller

Man får ikke setene bakerst heller, dvs seksseter.

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Thor2014

Ser ut som det er valget for den som har egen sjåfør.

Brede

Tilpasning til det kinesiske markedet regner jeg med, denne opsjonen er svææært populær på andre biler der borte.

Tuxedo

Sitat fra: Thor2014 på mandag 12. januar 2015, klokken 17:57
Ser ut som det er valget for den som har egen sjåfør.
Jepp.  Blir neppe solgt mange av den varianten i Norge. Her tror jeg vi ser et tilvalg som faktisk vil redusere bruktprisen.

hookmaker

Sitat fra: hoffa på mandag 12. januar 2015, klokken 17:51
Uten mulighet for å legge ned setene? :o, hvis så - nei takk.

Har snakket med Fremont, exclusive setene kan IKKE legges ner.

Teslanewbie

Sitat fra: hookmaker på mandag 12. januar 2015, klokken 20:45
Sitat fra: hoffa på mandag 12. januar 2015, klokken 17:51
Uten mulighet for å legge ned setene? :o, hvis så - nei takk.

Har snakket med Fremont, exclusive setene kan IKKE legges ner.


Det er bare å se på konstruksjonen  så ser man at dette ikke er mulig .
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

krl

Kan nakkestøtten på disse justeres, eller er den like fastlåst som den ser ut til å være? Det kan da umulig være behagelig på langturer isåfall!

Muffinman


Oggen

Om du ser på markert område, er ikke setene allerede flyttet en del cm bak?? Eller er dette forskjellig på de nye bilene i forhold til gammel?
Eller er det bare jeg som tuller??

BMW850

#14
Det valget der hadde jeg tatt uten å blunke ;)

Edit: Eller kanskje ikke ved nærmere ettertanke... har gjerne behov for lasteplass også særlig nå når man ikke har hengerfeste...

Men når det gjelder standard baksetet med de høye nakkestøttene, det kan jo ikke være mulig å se noe som helst i midtspeilet!!? De fleste biler har vel regulerbare nakkestøtter bak, ihvertfall det midterste?  ??? Veldig spesielt når du kjører på flerfeltsveg som jeg gjorde idag i tett trafikk fra Oslo mot Drammen og ikke kunne følge med i speilet ved filskifte.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA