Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Siden "Vi som ønsker elbilen dit peppern gror"

Startet av Mippen, søndag 11. januar 2015, klokken 21:44

« forrige - neste »

Mippen

No offence, men syns det er dumt å lage slike grupper selv om det er på gøy. Den ekte gruppen hadde masse elbil hatere og det er ikke alltid lett å forstå ironi når man leser.
Fremtiden er elektrisk.

Ferry

Sitat fra: Go-carter på mandag 12. januar 2015, klokken 16:17
Dette er, såvidt meg bekjent, drevet som en satireside nå.

Den framstår ihvertfall slik, frivillig eller ei. Med et slikt profilbilde skal en være sterk i troen..


Ytringsfrihet er et høyaktuelt tema. Jeg forsvarer retten til å ønske elbilen dit pepperen gror.

Mippen

Ytringsfriet her noe som står sterkt ja, men det får være grenser på hvilken metoder man skal bruke. Som på den gamle siden at de oppfordret til å trekke ut kabel og admin som skrøt av at han hadde torpedert en elbil.
Fremtiden er elektrisk.

Marius Engel

Ja. Den siden var full av hjernedøde mennesker som ønsket å skade andre mennesker og deres eiendom fordi bilen deres ble drevet av elektrisitet.

De burde vert anmeldt...

Gordon Retriever

Sitat fra: Marius Engel på mandag 12. januar 2015, klokken 21:20
full av hjernedøde mennesker

Lurer på om de merker at ny-utgaven av facebookgruppen er ironisk. :P

Det kan virke som om den originale siden er tatt ned - kanskje fordi den oppmuntret til ulovlige handlinger.
Elegant trekk å "låne" tittelen og lage en ironisering over elbilmotstanderes argumentasjon.

Marius Engel


Mippen

Fremtiden er elektrisk.

Panduck

#22
Sitat fra: Mippen på søndag 11. januar 2015, klokken 21:44
Det er sikkert en del av dere som har fått med dere at det er en siden på facebook som heter vi som ønsker elbilen dit peppern gror. Jeg har skrevet en del skarpe innlegg der i det siste for å vise hva som er ekte fakta om elbiler. Etter dette kommer jeg ikke mer inn på siden. Er siden tatt ned eller er jeg blitt kicket ut?

Link: https://www.facebook.com/pages/Vi-som-%C3%B8nsker-elbilen-dit-peppern-gror/566893270082513?fref=nf

Fungerer det nå? Hvis ikke har du vel blitt sperret ute. Jeg får fremdeles "suggested posts" fra Facebook, noe som viser at personen fremdeles betaler penger for å vise frem dette til andre. Det er tydligvis veldig mange elbilister som får denne som "suggested post", da det er mer for elbiler enn mot elbiler.

Og jo, jeg får opp den "nye" også, så det er altså to "elbilen dit pepper'n gror" sider nå

EDIT: så ikke side 2 av denne tråden der det var kommentert at siden var oppe igjen. Jeg la iallefall ikke merke til at den var nede :P

t0ffluss

Sitat fra: Panduck på onsdag 14. januar 2015, klokken 04:48
Sitat fra: Mippen på søndag 11. januar 2015, klokken 21:44
Det er sikkert en del av dere som har fått med dere at det er en siden på facebook som heter vi som ønsker elbilen dit peppern gror. Jeg har skrevet en del skarpe innlegg der i det siste for å vise hva som er ekte fakta om elbiler. Etter dette kommer jeg ikke mer inn på siden. Er siden tatt ned eller er jeg blitt kicket ut?

Link: https://www.facebook.com/pages/Vi-som-%C3%B8nsker-elbilen-dit-peppern-gror/566893270082513?fref=nf

Fungerer det nå? Hvis ikke har du vel blitt sperret ute. Jeg får fremdeles "suggested posts" fra Facebook, noe som viser at personen fremdeles betaler penger for å vise frem dette til andre. Det er tydligvis veldig mange elbilister som får denne som "suggested post", da det er mer for elbiler enn mot elbiler.

Og jo, jeg får opp den "nye" også, så det er altså to "elbilen dit pepper'n gror" sider nå

EDIT: så ikke side 2 av denne tråden der det var kommentert at siden var oppe igjen. Jeg la iallefall ikke merke til at den var nede :P

Jeg forstår ikke hva dere snakker om? Ble siden hijacka i januar?, i såfall kan ikke jeg se noen forskjell i postene på den sida, både før og etter. På linken til trådstarter får jeg opp alle postene og de går langt tilbake.

Tviler på at det er satire
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Panduck

Sitat fra: t0ffluss på onsdag 14. januar 2015, klokken 09:14
Jeg forstår ikke hva dere snakker om? Ble siden hijacka i januar?, i såfall kan ikke jeg se noen forskjell i postene på den sida, både før og etter. På linken til trådstarter får jeg opp alle postene og de går langt tilbake.

Tydligvis var siden nede litt, og da lagde noen en side med samme navn,

https://www.facebook.com/Elbilerditpepperngror?fref=ts

t0ffluss

#25
Sitat fra: Panduck på onsdag 14. januar 2015, klokken 09:23
Sitat fra: t0ffluss på onsdag 14. januar 2015, klokken 09:14
Jeg forstår ikke hva dere snakker om? Ble siden hijacka i januar?, i såfall kan ikke jeg se noen forskjell i postene på den sida, både før og etter. På linken til trådstarter får jeg opp alle postene og de går langt tilbake.
Tydligvis var siden nede litt, og da lagde noen en side med samme navn,

https://www.facebook.com/Elbilerditpepperngror?fref=ts

Ah-ha. Den siden har jeg ikke sett før :D
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

Marius Engel


Mippen

Ser slik ut på mobilen men på nettet hjemme får jeg opp at den ikke er tilgjengelig.
Fremtiden er elektrisk.

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA