Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Grønn Kontakts ladeoptions og pris Type 2, 22kw

Startet av eadie, mandag 29. desember 2014, klokken 15:08

« forrige - neste »

eadie

Merkelig at hver gang man skal lade på Grønn kontakts 22kw ladere så fungerer ikke de som koster 20kr pr time, men den ene 22 kw som er inkorporert i damme boksen som Chademo og Combo fungerer. Men denne koster 80kr pr lading, samme hvor lenge du står (tilsvarer altså 4 timers lading på 22kw punktene som koster 20kr pr time).

Dette skjedde meg på Furene i Volda 2.juledag. Appen viste at alle 22kw laderne var virksomme og ledige. Kun 1 av dem vitket, noe som var tur, da jeg trengte en topup på en halvtime på å karre meg til Sandanes supercharger.
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

cehauge

Reknar med det var den grøne boksa merka Tussa Kraft du brukte? Kva var det som ikkje fungerte?

Eg brukte denne ein gong tidlegare i haust. Lading fungerte, men eg fekk problem med å få låst opp att kabelen. SMSar fungerte ikkje, og eg endte opp med å måtte ringe for å få bistand. Men då ordna det seg.
Bestilt 4.1.2014, henta 5.6.2014.

Model S 85, raud, 19", tech pakke, dobbel-ladar, panoramatak

eadie

Tussa Kraft sin grønne ja. Begge 22kw uttakene på denne boksen var ute av drift (sto i displayet) så det var bare flaks at det "ekstra" 22kw uttaket på kombiboksen fungerte. I Appen så alt ut til å fungere, men i displayet på boksen var det feilmeldinger. Dermed er det vanskelig å stole på liveupdates.
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA