Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sprekk i utvendig takplate

Startet av ebye, søndag 14. desember 2014, klokken 12:18

« forrige - neste »

ebye

Jeg har fått en (uhelbredelig?) sprekk i takplaten uten at platen har løsnet på min 2001mod.Den er foreløpig rettet - tettet - med McYver-tape.
Jeg har tilgang på en takplate fra en "ny" 2008-Think.
Er platene like og kan brukes eller er det et synsbedrag(målebedrag)?

elektrolux

Platene skal være like.

Ville lagt den nye rett oppå den gamle med mye lim mellom. ;)
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Caspar

Borr et hull 5 mm innenfor der hvor sprekken slutter slik at du stopper videre utvikling av sprekken, slip god fuge og lim/tett sprekken med egnet kjemi. Det er litt jobb og bytte tak
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA