Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mitsubishi og PSA går sammen om elektriske biler

Startet av ilmarw, mandag 02. mars 2009, klokken 10:46

« forrige - neste »

ilmarw

Polestar i bestilling

Lars C. Krogenæs

Det må være trist for PSA, som satset mye på elbiler på 90-tallet, at de kjørte hele prosjektet i grøfta, og står i dag uten egne elbilprosjekter.

Nå samarbeider PSA og Mit. om blandt annet Pajero, så dette samarbeidet var ventet.

Det positive er at vi får elbiler i produksjon og på markedet. For å få til en god pris trengs det store serier, noe de her vil få til.

Jeg gleder meg :-)

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Boogie

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på mandag 02. mars 2009, klokken 11:01
Jeg gleder meg :-)

Me too!!!

Det må jo også nevnes at Citroen har et prosjekt på gang for å få Berlingo på veien igjen sammen med Venturi i Monaco. (Egentlig en del av et tilbud til franske Posten).
Tønsberg:
Tesla Model Y 2023

Tidligere:
ca 11 stk Citroen Saxo/Peugeot 106
5 stk Citroen Berlingo/Peugeot Partner
4 stk Nissan Leaf

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt over 500 000 km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA