Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

P-hus i Oslo

Startet av ruppert, mandag 24. oktober 2016, klokken 20:45

« forrige - neste »

ruppert

Er det noen som vet hvordan belegget er på ladeplasser i P-husene i Oslo?
Hvor lønner det seg å satse på å parkere hvis man kommer sørfra (vestfold) med en MB ED?

sjossang

Sikkert sent svar, men det er stor forskjell på dagtid og kveldstid. Jeg liker Saga P-Hus, men det er TRANGT. Blir tidlig fullt, men etter arbeidstid har jeg alltid fått plass (når vi skal ut og spise/kino). Merk at dette stenges kl 2330 (sjekk skiltet når du kjører inn). Her er det også gratis å stå. Ellers må du vel stort sett betale i de andre husene, og der varierer det veldig, men du burde finne ledig ladeplasser.
Y LR hvit/hvit

ruppert

Takk for det.
Vi parkerte på Sentralstasjonen kl 1300.
Mange ledige plasser der på både 3,6, 7,2 og 22 kW.
Kjekt å kunne velge en rimelig saktelading når man skal stå en stund (3.6 kW/0.15 pr min).
Savner litt info på hjemmesidene deres om hva som finnes.

Arha

Sitat fra: sjossang på fredag 28. oktober 2016, klokken 15:35
Sikkert sent svar, men det er stor forskjell på dagtid og kveldstid. Jeg liker Saga P-Hus, men det er TRANGT. Blir tidlig fullt, men etter arbeidstid har jeg alltid fått plass (når vi skal ut og spise/kino). Merk at dette stenges kl 2330 (sjekk skiltet når du kjører inn). Her er det også gratis å stå. Ellers må du vel stort sett betale i de andre husene, og der varierer det veldig, men du burde finne ledig ladeplasser.
Vær obs på at det kun er de oppmerkede ladeplassene på nederste plan som er gratis, de vil naturlig nok ikke ha hele p-huset fylt opp av "gratispassasjerer".
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 97000 km april 2023. Nytt batteri januar 2023.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA