Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering av E-Golf uten varmepumpe

Startet av siforko, søndag 02. november 2014, klokken 14:49

« forrige - neste »

ruben

#30
Sitat

Jeg kjøpte bilen 23 oktober, men det var en avbestilling, når den egentlig var satt i bestilling vet jeg ikke.
Dette var hos Møller Drotningsvik i Bergen

Eg har hørt rykter om at det har vært forsinkelser på produksjoner mellom uke 44 og 48.

siforko

Fikk nettopp epost av selger, leveres om 2 uker.
Bestillt ID4, men angrer nå

ruben


Kjell Kristian

Bilen min er vistnok ferdig produsert og venter på siste kontrollpunkt. den har stått ved fabrikken i 3 uker. ble produsert i uke 46. noen som vet hva forsinkelsene skyldes?

Begynner å bli utålmodig nå...

ruben

Sitat fra: Kjell Kristian på tirsdag 09. desember 2014, klokken 22:34
Bilen min er vistnok ferdig produsert og venter på siste kontrollpunkt. den har stått ved fabrikken i 3 uker. ble produsert i uke 46. noen som vet hva forsinkelsene skyldes?

Begynner å bli utålmodig nå...
Eg fikk melding fra selger 22.09 om at min var i produksjon. Venter ennå. Eg sente melding til importøren å fikk dette til svar:

Vedrørende din henvendelse. Vi beklager at leveringen av din nye e-Golf er         
forsinket.                                                                           

Bilen din er ferdig produsert, men det mangler en eller flere deler for å           
ferdigstille bilen og klargjøre denne for transport til Norge. Fabrikken kan aldri 
stanse produksjonen og produserer bilene ferdig selv om det skulle mangle deler. Det
mangler ikke vitale deler, da dette ville gjort det umulig å produsere bilen. Vi   
kjenner dessverre ikke til hvilke deler som mangler, men disse vil bli montert så   
snart disse ankommer Wolfsburg. Det er forventet at bilen er ferdig innen utløpet av
uke 50.                                                                             

Din forhandler kan til enhver tid følge med på biler de har bestilt og kan således
også holde deg oppdatert frem til utlevering. Vi har således informert           
forhandleren om din henvendelse og status for produksjonen av din bil spesielt.     

Vi takker for din henvendelse og beklager at leveringen er forsinket.

rlnd


Sitat fra: Kjell Kristian på tirsdag 09. desember 2014, klokken 22:34
Bilen min er vistnok ferdig produsert og venter på siste kontrollpunkt. den har stått ved fabrikken i 3 uker. ble produsert i uke 46. noen som vet hva forsinkelsene skyldes?

Begynner å bli utålmodig nå...

Samme skjedde med meg, produksjon uke 45, forsinket, ble ferdig forrige uke (49), kom til drammen i går (50) med skipet Autoprogress, utlevering neste uke (51). Vet ikke hva forsinkelsen skyldes, men noen på forumet her har fått opplyst manglende deler.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

Kjell Kristian

Siden min ble bygget i 46, kan jeg jo håpe den kommer i neste uke til norge...

john-r

min blei produsert uke 47 og er i norge på bekkelagere til klargjøring denne uken, levering neste uke :D
e-golf
pure white, sort skinn, 18" salvador.
nesten alt av utstyr

tonl

Hei

Jeg har lagt inn bestilling på egolf uten varmepumper hos erik arnesen bryn Oslo. Selgeren sa bilen produseres uke 5 2015 og levering en gang i februar 2015. Hos Møller Skøyen og Asker bærum sa de leveringstiden er opp mot 5 måneder. Hvordan kan dette ha seg? Kan det være jeg har overtatt en bestilling fra en tidligere kunder, og hvor bilen er ikke gått i produksjon eller bestillingen ikke er låst. Dermed er det forsatt mulig å endre på bestillingen?

andas

Jeg la også inn bestilling uten VP i går og fikk ventet produksjonsuke 5 fra deres system, men selgeren var veldig tydelig på at han ikke garanterte produksjon så raskt

siforko

Da fikk jeg  telefon fra selger, bilen utleveres fredag 19 desember kl 15.30
Bestillt ID4, men angrer nå

ruben


Sitat fra: siforko på torsdag 11. desember 2014, klokken 18:10
Da fikk jeg  telefon fra selger, bilen utleveres fredag 19 desember kl 15.30
Noen som er heldige. Nå er siste info at bilen kommer til Norge uke 52.

Trulswh

Min e-golf har fått produksjonsuke 4, skrev under på kontrakt 10 oktober   8) 8)

siforko

Da er bilen min registret, sjekket på vegvesen.no
Fredag er dagen for utlevering. ;D
Bestillt ID4, men angrer nå

Elbert

Fikk bilen min i dag. :D Veldig fornøyd! Bestilte i begynnelsen av september.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA