Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva koster en fullspecet E-Up?

Startet av Powerflux, tirsdag 15. juli 2014, klokken 21:15

« forrige - neste »

TheBandit

Hei!

Jeg bestilte meg en e-up for snart 2 uker siden som jeg skal få levert i månedskiftet oktober/november (Håper de holder det de lover). Gleder meg til å få nybil og slippe unna oljeskift, bensinfylling osv...  :)

Min arbeidsgiver har avtale med Møller så jeg fikk min e-up med teknikkpakke og metallic lakk til 185.000 kr ferdig levert i Trondheim.  :D Så det kan være lurt å sjekke om man kan ha noen avtale via arbeidsgiver.  ;)

2013 Ford Focus Titanium 1.0 Ecoboost
2008 Yamaha FJR1300A

Gulli

Sitat fra: TheBandit på mandag 01. september 2014, klokken 21:45
Hei!

Jeg bestilte meg en e-up for snart 2 uker siden som jeg skal få levert i månedskiftet oktober/november (Håper de holder det de lover). Gleder meg til å få nybil og slippe unna oljeskift, bensinfylling osv...  :)
Vi har eid vår e-up i akkurat 1 uke nå, og må si oss umåtelig fornøyd så langt :D
Garasjen er endelig skrapt for alt som ikke har noe der å gjøre, og e-up'en har fått sin plass, samt ladepkt både inne og ute.
Lykke til..

EL-Milla

Bestilte 2015-modell med panoramasoltak, teknikkpakke (cruisekrontroll og ryggesensor) og vinterhjul i går til 200.000  :)
Arendal
Hvit VW E-UP 2015-modell (08.10.2014)

torlie

Sitat fra: EL-Milla på søndag 07. september 2014, klokken 16:26
Bestilte 2015-modell med panoramasoltak, teknikkpakke (cruisekrontroll og ryggesensor) og vinterhjul i går til 200.000  :)

Det var en bra pris, de fleste andre her må ut med ca 204-206k virker det som. Flink til å prute eller har du rabattar på jobben? :)
2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

EL-Milla

Sitat fra: torlie på mandag 08. september 2014, klokken 08:19
Sitat fra: EL-Milla på søndag 07. september 2014, klokken 16:26
Bestilte 2015-modell med panoramasoltak, teknikkpakke (cruisekrontroll og ryggesensor) og vinterhjul i går til 200.000  :)

Det var en bra pris, de fleste andre her må ut med ca 204-206k virker det som. Flink til å prute eller har du rabattar på jobben? :)

Du, jeg tror nok det var litt flaks. Og kanskje det hjalp at mamma kjøpte bruktbil av samme selgeren samme dag som jeg var innom for å se på E-UP!-en :) Han kjent igjen etternavnet mitt.. :)
Arendal
Hvit VW E-UP 2015-modell (08.10.2014)

Pirium

Bestillte en Tungsten grå Metallic 2015-modell med panoramatak i dag; 202.500 inkl. Vinterhjul (alufelg med årets piggfri-testvinnere), levert Trondheim.
Stusser litt på et punkt i kontrakten; det står at vinterhjulene er 14".
Er det ikke 15" som er standard størrelse på hjulene til e-Up? Har selgeren prøvd å spare inn litt her?

Gordon Retriever

14 tommers vinterhjul er helt greit, og i enkelte tilfeller en fordel. :)

ptorge

Selgeren vår gav med 15" vinterhjul, da han mente det var bedre, og sa samtidig at standarddimensjonen på eUPs vinterhjul er 14". Så du har nok bare fått det som er standard.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA