Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av AndreS, tirsdag 14. oktober 2014, klokken 16:05

« forrige - neste »

Tesla P85D

Sitat fra: P85pluss på mandag 12. januar 2015, klokken 14:11
Jeg ble oppringt fra Tesla i dag.
bilen er til lakering og vil bli ferdig iløpet av uken.
levering i Trondheim ca 50 dager fra nå.

Når gikk din i produksjon?
Solgt Juli 2021
Ny Model 3 Performance Juni 2021
Model Y Performance bestilt 2020
Solgt Feb 2020
Ny Model X 100D Des 2018
Ny Inventory Model S 90D Juli 2017
Solgt Mai 2016
Ny P85D Juni 2015
Solgt Mai 2015
Bestilt 11.10.2014: P85D

frosken

Min bil har stått som "under produksjon" i My Tesla siden natten 27. desember. 15 dager under produksjon så langt.

DS meldte om at bilen var ferdig produsert og ble forberedt til transport 7. januar. Håper dette stemmer, men jeg blir litt skeptisk når det tar så lang tid før My Tesla oppdateres.

Ingen har ringt meg med noe som helst informasjon siden bestilling heller.

Men så lenge jeg får bilen innen utgangen av februar med next-gen seter (og forhåpentligvis rattvarme) er jeg fornøyd :)

Thor2014

Sitat fra: P85pluss på mandag 12. januar 2015, klokken 14:11
Jeg ble oppringt fra Tesla i dag.
bilen er til lakering og vil bli ferdig iløpet av uken.
levering i Trondheim ca 50 dager fra nå.
Imponerende at de gir en så detaljert tidslinje.
Hele prosessen ved lakkering og overflatebehandling tar rundt 20 timer.

P85pluss

Sitat fra: Neon på mandag 12. januar 2015, klokken 16:01
Sitat fra: P85pluss på mandag 12. januar 2015, klokken 14:11
Jeg ble oppringt fra Tesla i dag.
bilen er til lakering og vil bli ferdig iløpet av uken.
levering i Trondheim ca 50 dager fra nå.

9 januar

Når gikk din i produksjon?
P85d
P85+ solgt

AndreS

Sitat fra: frosken på mandag 12. januar 2015, klokken 16:09
Min bil har stått som "under produksjon" i My Tesla siden natten 27. desember. 15 dager under produksjon så langt.

DS meldte om at bilen var ferdig produsert og ble forberedt til transport 7. januar. Håper dette stemmer, men jeg blir litt skeptisk når det tar så lang tid før My Tesla oppdateres.

Ingen har ringt meg med noe som helst informasjon siden bestilling heller.

Men så lenge jeg får bilen innen utgangen av februar med next-gen seter (og forhåpentligvis rattvarme) er jeg fornøyd :)

Vi var jo i samme båt og fikk vel også beskjed fra ds samme dato. Min endret seg på mytesla samme dag. Jeg fikk vite at den var på vei østover på fastlandet, ser kanskje ut som båt 17. Eller 24.
I3 i bestilling

Knut Erling Øen

Sitat fra: frosken på mandag 12. januar 2015, klokken 16:09
Min bil har stått som "under produksjon" i My Tesla siden natten 27. desember. 15 dager under produksjon så langt.

DS meldte om at bilen var ferdig produsert og ble forberedt til transport 7. januar. Håper dette stemmer, men jeg blir litt skeptisk når det tar så lang tid før My Tesla oppdateres.

Ingen har ringt meg med noe som helst informasjon siden bestilling heller.

Men så lenge jeg får bilen innen utgangen av februar med next-gen seter (og forhåpentligvis rattvarme) er jeg fornøyd :)

Samme her! DS meldte at bilen var ferdig og ble forberedt til transport 7. jan. My Tesla er fortsatt ikke oppdatert... Men har egentlig ingen hast... :)
S85 fra mars 2014 til mars 2015. P85D+ fra mars 2015. Mod 3 fra mars 2019. Plaid Sort bestilt 27. jan 2021

Toltar

#711
Sitat fra: P85pluss på mandag 12. januar 2015, klokken 14:11
Jeg ble oppringt fra Tesla i dag.
bilen er til lakering og vil bli ferdig iløpet av uken.
levering i Trondheim ca 50 dager fra nå.

Jeg ble også oppringt av Tesla i dag av samme grunn.

Det spesielle var timingen, jeg satt nemlig å så på disse komfortsetene bak som akkurat er kommet som tilvalg og da ringte telefonen. Når jeg skjønte hvem som ringte, begynte jeg virkelig å stusse på hvor godt overvåket jeg er.

frosken


Sitat fra: Knut Erling Øen på mandag 12. januar 2015, klokken 22:36
Sitat fra: frosken på mandag 12. januar 2015, klokken 16:09
Min bil har stått som "under produksjon" i My Tesla siden natten 27. desember. 15 dager under produksjon så langt.

DS meldte om at bilen var ferdig produsert og ble forberedt til transport 7. januar. Håper dette stemmer, men jeg blir litt skeptisk når det tar så lang tid før My Tesla oppdateres.

Ingen har ringt meg med noe som helst informasjon siden bestilling heller.

Men så lenge jeg får bilen innen utgangen av februar med next-gen seter (og forhåpentligvis rattvarme) er jeg fornøyd :)

Samme her! DS meldte at bilen var ferdig og ble forberedt til transport 7. jan. My Tesla er fortsatt ikke oppdatert... Men har egentlig ingen hast... :)
Vel, jeg har egentlig litt hast :) Som det fremgår av signaturen min er jeg for tiden mellom biler.

Og det er forferdelig å tenke på at jeg har en firehjulstrekker på vei som jeg ennå ikke kan bruke i all denne deilige snøen! ;)

Kim L


Dennis

Er det noen av de som har ferdigbygd bil som har fått noe bekreftelse fra DS om de har fått med varme i ratt?
Ganske sikker på at Tesla Norge kan hente ut info om det.

P85_Norway

Tesla M3 Performance

AndreS

Jeg er ferdigbygget, men har ikke bestillt med vinterpakke, så det er ikke spesielt relevant. Uansett tror jeg ikke de hadde visst det.
I3 i bestilling


MartinP

Da var min P85D ferdigbygget og på vei :) Levering mars står det fortsatt på MyTesla.

Dennis

Da gikk min i produksjon for ca 10 minutter siden ;D Så da har de akkurat begynt på de med 68xxx
Har selv VIN 6800x

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA