Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Android app kræsjer på "Location"

Startet av Tuxedo, torsdag 18. september 2014, klokken 19:46

« forrige - neste »

Tuxedo

Flere enn meg som opplever at Android-appen notorisk kræsjer ved å velge "Location" etter siste oppdatering?  Den forsøker å vise kartet, men etter to sekunder kommer "Tesla har dessverre stoppet".

jono

Min krasjer ikke, men over kartet ligger ladebildet, så jeg ser uansett ingenting. Kommer sikkert bugfix :)

Brede

Fungerer smertefritt på min Sony Xperia Z iallefall, må bare huske å avslutte appen på korrekt måte eller så henger den seg fullstendig..

Olatho

Har kikket litt på koden til APPen, og det er en del åpenbare "dustebugs", så det kan nok være det er andre, mer seriøse feil der også. Håper de setter av litt mer ressurser til den, og at det snart kommer en oppdatering.

El-boy

Min krasjer også på Samsung android telefon.
Den virket til å begynne med på Locations helt til jeg prøve ikonene oppe, for å teste valgene. Krasjet på det til opp til venstre. Så hvis du ikke har Krasj så ikke prøv disse ikonene....
Prøvde å av installere appen og re-installere igjen, men telefonen husker likevel valgene på ikonene. Ikonet som forårsaket krasjen er fortsatt "Highlight'et"...

Muffinman

Sitat fra: El-boy på torsdag 18. september 2014, klokken 22:19
Den virket til å begynne med på Locations helt til jeg prøve ikonene oppe, for å teste valgene. Krasjet på det til opp til venstre. Så hvis du ikke har Krasj så ikke prøv disse ikonene....
Funker fint på S5 her.

Epleskreller

Sitat fra: jono på torsdag 18. september 2014, klokken 20:08
Min krasjer ikke, men over kartet ligger ladebildet, så jeg ser uansett ingenting. Kommer sikkert bugfix :)

Min har vært sånn siden appen kom.. På to ulike telefoner
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

El-boy

Virker fint på Samsung Galaxy tab S også, kan trykke på ikoner som jeg vil...
Hmm....men ikke på telefonen.... og begge er android...

OleJA

Krasjer på min S2 på Location. Har også krasjet en gang på Controls :(
Forrige utgave, pre 6.0, var helt stabil for meg.

Torpedo Ted

#9
Sitat fra: Olatho på torsdag 18. september 2014, klokken 20:55
Har kikket litt på koden til APPen, og det er en del åpenbare "dustebugs", så det kan nok være det er andre, mer seriøse feil der også. Håper de setter av litt mer ressurser til den, og at det snart kommer en oppdatering.

Så du har altså tilgang til kildekoden til Tesla sin offisielle app? Interessant...
Moderator edit: Fikset "" i tittel

Olatho

Apps til Android er ganske enkle å dekompilere, så kildekoden er forholdsvis tilgjengelig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA