Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ulyd når man svinger

Startet av Nuvolari, mandag 08. september 2014, klokken 14:23

« forrige - neste »

Snowjoggs

Jeg kom over denne tråden med en tilfeldighet. Hadde samme symptomer som trådstarter her. Kjøpte egolfen min brukt med 40k på telleren for et par uker siden. Var ikke helt fornøyd når denne lyden meldte seg med stort rattutslag i lav hastighet.

Tok kontakt med møller i stvg, som skulle se på den. Møtte opp idag og ble tatt godt imot. En mekaniker satt først på med meg for å enes om at lyden var der. Jeg nenvte det med fabrikk feil med feil olje (anntar feil viskositet) dette hadde han aldri hørt om og tvilte på dette, men skulle sjekke opp om det forelo noe sentralt fra VAG.

Et par timer senere får jeg sms om at bilen var klar, uten noen videre beskjed. Ved oppmøtet konstanterte kundebehandler, at joda det var giroljen som måtte skiftes, de hadde også smørt opp foringene mine med det samme. Alt gikk på garantien  8)

God start på helga!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA