Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"Vente"matter

Startet av egolf89, mandag 25. august 2014, klokken 07:20

« forrige - neste »

soarer

#15
Sitat fra: Ohm på torsdag 04. september 2014, klokken 21:54
Sitat fra: Råde på torsdag 04. september 2014, klokken 20:52

Sitat

Men dette betyr i hvert fall at det et opp til den enkelte forhandler å håndtere dette... Har du en gnien en? Da er det bare å ta frem saksa og dra ned på biltema.
Matter fra Biltema lukter ekstremt vondt. De kan man ikke ha i bilen. Kjøp heller på feks Bilxtra.

Nå er det vel mer en mattene til Biltema som lukter vondt...

Ny begrepp som kommer i det Norske språket:
**Ventematter
**Ventepumpe

Hva blir det neste?
2015 e-Golf. Levert 28-10-14.

Ohm

Sitat fra: soarer på torsdag 04. september 2014, klokken 22:13
Sitat fra: Ohm på torsdag 04. september 2014, klokken 21:54
Sitat fra: Råde på torsdag 04. september 2014, klokken 20:52

Sitat

Men dette betyr i hvert fall at det et opp til den enkelte forhandler å håndtere dette... Har du en gnien en? Da er det bare å ta frem saksa og dra ned på biltema.
Matter fra Biltema lukter ekstremt vondt. De kan man ikke ha i bilen. Kjøp heller på feks Bilxtra.

Nå er det vel mer en mattene til Biltema som lukter vondt...

Hehe, mulig det, men mattene lukter ekstremt stramt, du må nesten ha prøvd det for å tro hvor ille det er . Prøvde å vaske dem med alt fra avfetting til klor. Ingenting hjalp.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

Gordon Retriever

Sitat fra: soarer på torsdag 04. september 2014, klokken 22:13
Ny begrepp som kommer i det Norske sprøket:
**Ventematter
**Ventepumpe

Hva blir det neste?


vente-Golf!

Småfly

Sitat fra: Gordon Retriever på fredag 05. september 2014, klokken 00:19
Sitat fra: soarer på torsdag 04. september 2014, klokken 22:13
Ny begrepp som kommer i det Norske sprøket:
**Ventematter
**Ventepumpe

Hva blir det neste?


vente-Golf!

Og venteapp! Ref carnet som ikke oppdaterer statusen på bilen :)

Kjell Salvigsen

Jeg fikk kostnadsfrie stoffmatter i mens jeg venter på gummimatter som er standardutstyr. Ble også først fortalt at jeg måtte vente til jul, men fikk ny gledelig melding for et par dager siden: VW har byttet til en annen leverandør som skal starte produksjon i nærmeste framtid og han sa at mattene ville være ferdig innen 1-2 uker. Så får vi håpe det stemmer....
2 e-golf 2016, 1 solgt
Audi e-tron 55 solgt
Vw id4 first max mars 21
Kia E-Niro 64 kWh 2020-21 mod.(bil nr.2)
Nissan Leaf 2018 mod. (familiens bil nr. 3)

Råde

Hvis det også gjelder vente golf og ventepumpe så ville jeg bli glad...
e-Golf | X75D

egolf89


Soleia

Etter litt mas fekk vi "ventematter" i gummi hjå Møller for to veker sidan.  Det var visst matter til Polo, men funkar greit inntil vidare.  Mykje regn og sandete barnehagestøvlar er ikkje så kjekt med stoffmatter.

e-Golfer

Fikk følgende svar fra Møller om Ventematter i dag:

De første mattene kommer til Skedsmo i morgen. Det er tilbehørsavdelingen som har bestilt og fordeler de. De fordeler de etter bestillingstidspunkt.
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Kent

Ventematte no more.

I dag fikk jeg mine matter, passer helt perfekt :)
Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

LarryF

Er det slik at gummimatter er standard hvis man ikke velger stoffmatter, eller må man kjøpe gummimatter i tillegg til stoffmattene? Jeg fant ikke det som noe valg på utstyrsoversikten.
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

Kent

Sitat fra: LarryF på torsdag 09. oktober 2014, klokken 20:39
Er det slik at gummimatter er standard hvis man ikke velger stoffmatter, eller må man kjøpe gummimatter i tillegg til stoffmattene? Jeg fant ikke det som noe valg på utstyrsoversikten.

De er egentlig med som standard, men har ikke vært tilgjengelige før nå.
Forhandleren mine hadde fått 10 sett matter til de første som bestilte, så det er fortsatt begrenset tilgjengelighet, men regner med det ordner seg ganske fort.
Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

LarryF

Så selv om jeg kjøpte stoffmatter til min bør jeg altså forvente å få et sett med gummimatter også? Som noen sa vil det fort kunne bli noe søl og våte stoffmatter utover høsten...
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

Kent

Jeg forstår det i allefall slik at stoffmattene er i tillegg, men skal ikke være alt for påståelig her.

Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

Svg1974

Stoffmatter er tilvalg, men da skal det også følge med gummimatter når disse kommer til lager. Jeg har ikke hørt noe fra min forhandler, til tross for jeg har første bilen som kom til dem.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA