Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vekket av Kewet'en

Startet av bosonic, søndag 31. desember 2006, klokken 00:32

« forrige - neste »

bosonic

Jeg har av og til med meg naboens 6-åring på tur i Kewet'en og da er det fristende å teste ut knotter og brytere i bilen... ::)

En varm natt i sommer (soveromsvinduet på full åpning) bråvåknet jeg og ble liggende i ørska og høre på en noe uvanlig lyd. Etter å ha summet meg i noen minutter gikk det opp for meg at det måtte være varmeren i Kewet'en som var slått inn.(Bilen står rett under soveromsvinduet) Varmeren bråker litt ekstra i startfasen og dette var altså nok til å vekke meg. Etter å ha tuslet ut og slått den av gikk det opp for meg at "noen" hadde tuklet med bryteren, og siden det hadde vært var en varm sommerdag så startet den ikke før ut på natten da temperaturen var lavere!
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA