Statoil Minnesund Combo hurtig

Startet av Fjeldi, fre 08. aug 2014, kl. 13:53

« forrige - neste »

Fjeldi

Jeg ringte akkurat til Statoil Minnesund (63 96 82 40) da jeg ønsket å vite om deres Combo Hurtig var tilgjengelig/i drift for å lade min BMW I3
Han jeg snakket med sa at ja den var i drift, men jeg vil gjerne komme meg hjem hvis den ikke er i drift da det er mange som ikke kan alle de forskjellige lade typene.

Og på http://www.ladestasjoner.no/hurtiglading/hurtigladekartet står det.

Statoil Minnesund
Trondheimsvegen 584, Minnesund
1 ladepunkt / Combo hurtig
Eier: Statoil
Utbygger:
Antatt klar: Usikkert
OPPGRADERING Statoil Økern: Combo hurtig. Offentlig tilgjengelig. Betaling. Oppgradering utsatt da leverandør ikke kan levere.

Er det noen som har prøvd den?

afo

Det var kun chademo der på tirsdag, og ingen tegn til oppgradering/bygging. Mener Statoil har skrevet tidligre, i en anne tråd, at oppgradering på Minnesund er utsatt på ubestemt tid pga. leveranseproblemer.

Statoil Norge

Den laderen som står på Minnesund i dag blir ikke oppgradert, men Transnova har nå gitt tilsagn om støtte til helt ny triolader som også inkluderer Combo/CCS. Så ting skjer og den nye laderen vil forhåpentligvis være på plass om ikke så altfor lenge. I mellomtiden så har vi 22 kw flexilader som alle kan bruke.

/Anders Kleve Svela

jkirkebo

Sitat fra: Statoil Norge på tor 21. aug 2014, kl. 21:41
Den laderen som står på Minnesund i dag blir ikke oppgradert, men Transnova har nå gitt tilsagn om støtte til helt ny triolader som også inkluderer Combo/CCS. Så ting skjer og den nye laderen vil forhåpentligvis være på plass om ikke så altfor lenge.

Det høres bra ut, er jo kø der til tider så å utvide med en ekstra lader istedenfor å oppgradere er nok en god ide.
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

svingen

+1 til ekstra lader,spesielt når jeg bruker chademo Gjør att sjansen får kø er mindre :-)
Hvordan blir betaling på den nye litt kjedelig og stå i kø får og få betalt så løpe ut sette i laderen får så en ny kø og kjøpe mat,kan jo kjøpe det med en gang men vil jo gjerne starte lading så fort som mulig :-) og hva med et valg til får 10 min? Er ikke alle som trenger så mye strøm (blir jo da og mindre kø) ellers må jeg si att det er gledelig att en så stor aktør som Statoil er med på og få opp hurtiglade :-) så langt jeg har sett er laderene veldig stabile og :-)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Flips

Brukte 22 kW-boksen her forrige søndag, da var det en Leaf som ladet og 3 stykker sto og ventet på at den skulle bli ledig. Tror det er ganske stort behov for en ekstra lader her ja :)

hpe

Er det noe nytt ang. Combo/CCS lading her?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA