Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vinn en E-golf

Startet av Bawler, onsdag 06. august 2014, klokken 17:12

« forrige - neste »

torgrand

lurer nesten på om de sjekker bestillingslister...??
Jeg (som har bestilt e-golf) bestillte prøvekjøring i denne appen ett døgn før min kone. Hun ble kontaktet av forhandleren dagen etter, mens jeg ikke har hørt noe enda. Dette var dag 5 eller noe slikt i kampanjen....

thomanie

Sitat fra: torgrand
lurer nesten på om de sjekker bestillingslister...??
Virker ikke konsekvent i allefall, da min forhandler ringte dagen etter for å avtale prøvekjøring selv med bil i bestilling. Dog mulig det kommer an på forhandleren, og ventelister på prøvekjøring? Alternativt epost registrert i app vs. kontrakt?

T
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

hans.ks

Kjedelig å måtte mase på forhandler, han skulle ringe meg så snart demobilen kom for prøvekjøring(jeg skrev under kontrakt 25/5) og har til gode å høre noe som helst. En føler liksom ikke at en er prioritert. :-)
E-Golf med ventepumpe.

Sirup

Da er vinneren trukket.
Ble det en her inne som vant seg e-Golf?
VW e-Golf
Tesla Model X75

poskare

Står ingenting på fb siden Volkswagen Norge" om en vinner er trukket??

Electric Wizard77


maxmekker

fra FB : Vi har ikke trukket enda. Mvh TA

230V

Ingen vinner trukket enda, venter spent..  :P

thomanie

fra VW Norges FB-side:
"Takk til alle som har deltatt i ladekonkurransen vår! Vinneren publiseres i løpet av uke 36."

T
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

emil

Sitat fra: thomanie på tirsdag 26. august 2014, klokken 12:36
fra VW Norges FB-side:
"Takk til alle som har deltatt i ladekonkurransen vår! Vinneren publiseres i løpet av uke 36."

= "Vi skal først trekke ut en liten mengde vi sjekker nøyere opp mot hvem som vil gi oss best reklame som vinner"

Og for at det ikke skal bli noen diskusjoner om gyldighet av facebook- og prøvekjøringslodd er det nok ganskje sikkert at vinneren blir "trukket" fra de vanlige dagsloddene.

230V

Merkelig hvorfor de drøyer den så lenge.
De har sikkert allerede plukket vinneren, men vinneren kan ikke gå ut med det offentlig før VW gjør det. My two cents.. :)

thomanie

Det passer sikkert bra markedsføringsmessig å vente til uke 36 for å kunne kjøre en "e-Golf - nå med VP! Og forresten så vant denne karen/dama/jenta/gutten/barnet (stryk det som ikke passer) en e-Golf!"-kampanje. Om enn kanskje ikke med akkurat de ordene...

T
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

EV - Driver

Om jeg vinner går det helt greit om den er uten VP! Men sjansen er vel minimal både på grunn av at jeg er for gammel og  at utseende ikke ligger videre tett opptil Bieber...
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Råde

e-Golf | X75D


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA