Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av mecanica vergara, tirsdag 29. juli 2014, klokken 11:30

« forrige - neste »

Otkristo

Sitat fra: SveinJ på torsdag 05. desember 2024, klokken 15:24På Notodden er det satt opp 8 nye ladere som kommer i drift om få dager

Er dette en utvidelse på eksisterende Supercharger?

Electric cars in Norway

Sitat fra: Toalmar på torsdag 05. desember 2024, klokken 21:20
Sitat fra: Andrewas på tirsdag 03. desember 2024, klokken 15:45
Sitat fra: Andrewas på tirsdag 03. desember 2024, klokken 07:58Noen som har vært ved Brokelandsheia i det siste? Stemmer det at det nå bygges supercharger på østsiden av E18? Altså på andre siden av E18 enn de som er der fra før?
Men jeg lurer enda - er det planer - eller skjer det faktisk noe der? Graving/bygging/montering???
På østsiden på Brokelandsheia er det bygging ja.
Det skal være i området ved McDonald's der ut i fra hva jeg har hørt.
Ja det stemmer det. Helt perfekt  :+1:

https://supercharge.info/7205

SveinJ

Sitat fra: Otkristo på fredag 06. desember 2024, klokken 08:17
Sitat fra: SveinJ på torsdag 05. desember 2024, klokken 15:24På Notodden er det satt opp 8 nye ladere som kommer i drift om få dager

Er dette en utvidelse på eksisterende Supercharger?

Stemmer det, ligger nærmere E-134 enn de andre.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

Toalmar

Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 07. desember 2024, klokken 07:57
Sitat fra: Andrewas på tirsdag 03. desember 2024, klokken 07:58Noen som har vært ved Brokelandsheia i det siste? Stemmer det at det nå bygges supercharger på østsiden av E18? Altså på andre siden av E18 enn de som er der fra før?
Men jeg lurer enda - er det planer - eller skjer det faktisk noe der? Graving/bygging/montering???

Fikk også beskjed om at det var 12 stk av min kilde, men tenkte det var litt usikkert da jeg ikke hadde sett det selv, så valgte og ikke nevne det, ser nå at det kunne jeg ha gjort  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Ellemelle

Det er Andrewas som har oppdatert supercharge.info basert på denne posten du refererer til. Når jeg leser svaret fra Toalmar blir jeg også litt usikker på om de faktisk har startet bygging der.

André: Tidligere var det et krav at man hadde bilder eller lignende, mens nå holder det med at Toalmar har hørt fra en tredjepart at byggingen har startet?

Andrewas

Sitat fra: Ellemelle på lørdag 07. desember 2024, klokken 12:12

Det er Andrewas som har oppdatert supercharge.info basert på denne posten du refererer til. Når jeg leser svaret fra Toalmar blir jeg også litt usikker på om de faktisk har startet bygging der.

André: Tidligere var det et krav at man hadde bilder eller lignende, mens nå holder det med at Toalmar har hørt fra en tredjepart at byggingen har startet?
Har vært frustrerende vanskelig å få klar beskjed om det faktisk er bygging der. Det handler om vi kan stole på info fra tesla.com/findus?
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

Toalmar

Her kommer ett par bilder fra tidligere i dag.

Her ser man 12 stk ladestasjoner som er kommet opp

Her er man tatt på ett par av dem
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Andrewas

2023 Model X Plaid

Andrewas

Tesla.com/findus har følgende oppført som under bygging - og som supercharge.info fortsatt kun har som permit. Det mangler beskjed fra noen som har sett med egne øyne - eller tatt bilder.

Lillehammer - Rosenlund
2023 Model X Plaid

Electric cars in Norway

Sitat fra: Andrewas på søndag 08. desember 2024, klokken 21:55Tesla.com/findus har følgende oppført som under bygging - og som supercharge.info fortsatt kun har som permit. Det mangler beskjed fra noen som har sett med egne øyne - eller tatt bilder.

Lillehammer - Rosenlund
Så fint det ordnet seg da :+1: ja da blir det vel mc Donald på flere her inne da ifm lading 

Andrewas

Sitat fra: Andrewas på søndag 08. desember 2024, klokken 21:55Tesla.com/findus har følgende oppført som under bygging - og som supercharge.info fortsatt kun har som permit. Det mangler beskjed fra noen som har sett med egne øyne - eller tatt bilder.

Lillehammer - Rosenlund

"Bumper" denne for å se om noen i Lillehammer (eller som skal forbi) kan ta turen innom Rosenlund og se om det stemmer at det bygges supercharger der nå? Og at antall stalls (16) stemmer?

Rosenlund skal ligge ved Rosenlund bydelssenter. https://supercharge.info/map?siteID=8270
2023 Model X Plaid

jannor

Sitat fra: Andrewas på mandag 09. desember 2024, klokken 21:53

Lillehammer - Rosenlund

"Bumper" denne for å se om noen i Lillehammer (eller som skal forbi) kan ta turen innom Rosenlund og se om det stemmer at det bygges supercharger der nå? Og at antall stalls (16) stemmer?

Rosenlund skal ligge ved Rosenlund bydelssenter. https://supercharge.info/map?siteID=8270
Står nå at den er operativ i Tesla app.Du kan ikke vise dette vedlegget.
Juni 2024: Stealth Grey Tesla Model 3 Performance m/EA
X:April 2019: Blå metallic Tesla Model 3 LR m/FSD

Andrewas

Tusen takk. Ser Tesla har kalt den Greater Lillehammer. Skikkelig teit navn. En annen som har tilgang til å redigere på supercharge.info har brukt samme navn istedenfor Lillehammer- Rosenlund.
2023 Model X Plaid

bergie

Fikk en video i går som viste supercharger i Fredrikstad med to stalls i drift. Noen som vet mer om hva som er oppplegget her?
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

kodax

Sitat fra: bergie på onsdag 18. desember 2024, klokken 10:42Fikk en video i går som viste supercharger i Fredrikstad med to stalls i drift. Noen som vet mer om hva som er oppplegget her?
Ligger i Findus:
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA