Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av mecanica vergara, tirsdag 29. juli 2014, klokken 11:30

« forrige - neste »

Andrewas

Noe nytt fra Ørsta/Volda? Var noen gravebilder for flere uker siden, men ingen sikre tegn da på at det var superlader relatert.
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

friendsmag

Sitat fra: Andrewas på onsdag 15. juni 2022, klokken 11:11
Noe nytt fra Ørsta/Volda? Var noen gravebilder for flere uker siden, men ingen sikre tegn da på at det var superlader relatert.
Ja, så et bilde på Facebook for noen dager siden med første stolpene på plass.

Andrewas

2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid


friendsmag

#1850
Video fra Volda i dag. Sorry på tysk.
https://youtu.be/eCqOqrrgOvA

Det blir 12 stalls

Apache

Sitat fra: Bidda på onsdag 08. juni 2022, klokken 14:51
NB: SuC Gran på Hadeland er ikke synlig i bilen ennå og er heller ikke delbar da en med Q4 prøvde nå.
Jeg ladet der på sist søndag og det fungerte. Viste på kartet at det var 8 stolper ledig med det er 12? Stolper satt opp.
Jeg ladet med min TMS75d

Handyman

Sitat fra: snakkesalig på torsdag 16. juni 2022, klokken 09:26
Er nylig åpnede SuC'er åpen for alle merker? Er det gjort tilpasning på ladestasjonene for å imøtekomme dette, f.eks lengre ladekabler?
1. Tror ikke det.
2. Nei, det åpnes stadig nye SuC som ikke er tilrettelagt biler med ladeport på "feil sted".
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Joachim@sancon.no

Noen som vet hva som skjer på Alvdal? Var innom ser i ettermiddag og det er massiv utbygging. Kommet opp flere V3 og en del som ikke hadde fått lader, men bare kabler som stakk opp. Tror jeg talte enten 36 eller 38 ladere..

friendsmag

Sitat fra: Joachim@sancon.no på onsdag 22. juni 2022, klokken 21:31
Noen som vet hva som skjer på Alvdal? Var innom ser i ettermiddag og det er massiv utbygging. Kommet opp flere V3 og en del som ikke hadde fått lader, men bare kabler som stakk opp. Tror jeg talte enten 36 eller 38 ladere..

Tesla utbygger med 20 stolper. Så det blir 36.


Motorwatt

Fint at de legger arbeid i utseendet også. Lekkert! (Hvis det er Tesla som har gjort det...)
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

knegg

Dette er nok bare slik alle murer i Volda ser ut. Hilsen en som er født og oppvokst der.
2020 Model 3

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

RuneW

Quality, Sarpsborg 22/08

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA