Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av mecanica vergara, tirsdag 29. juli 2014, klokken 11:30

« forrige - neste »

Motorwatt

Sitat fra: Bidda på mandag 11. oktober 2021, klokken 15:23
SuC Fåvang: snart klart for asfalt, i følge graver er Tesla på plass med utstyr i begynnelsen av november. Klart for brukere til jul?
Teslas elektrikere brukte 3 dager på Fokserød, så før jul bør vel absolutt være innenfor rekkevidde.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

DeepFu

Regner med at superladerne på Evenes og Riksgränsen snart er klare for den halvårlige "flytte-markøren-på-kartet" prosedyren...

Sent fra min AGS2-W09 via Tapatalk

TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

oto

Noen som har mer om hvor raskt arbeidet på Treungen skrider frem? Synes det er fascinerende og fantastisk at vi får Tesladere på det bittelille stedet midt i de dype skoger blant blankskurte fjell.
TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

Handyman

Sitat fra: oto på søndag 17. oktober 2021, klokken 09:54
Noen som har mer om hvor raskt arbeidet på Treungen skrider frem? Synes det er fascinerende og fantastisk at vi får Tesladere på det bittelille stedet midt i de dype skoger blant blankskurte fjell.
På fredag var fundamenter på plass og kabler trukket til stolpene . Nettstasjon og likeretter så også ut til å være ferdigmontert. Ikke mye som gjenstår altså.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

oto

Sitat fra: Handyman på søndag 17. oktober 2021, klokken 11:30
På fredag var fundamenter på plass og kabler trukket til stolpene . Nettstasjon og likeretter så også ut til å være ferdigmontert. Ikke mye som gjenstår altså.

Kult, takk for oppdatering.  :+1:
TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

VegarHenriksen

Tesla SP90DL+ (v3) & S85
OpenPilot & Tinkla | Full innvendig & utvendig facelift
https://vsco.co/vegarhenriksen

Bidda

#1746
SuC Fåvang: Dagen etter bilde ble det asfaltert. Trafo rett fram er til BKK-laderne som nå er ferdig koblet opp. Trafo til SuC kommer på fundamentet til høyre, vet ikke når men var sagt at de kommer til å jobbe med dette i november, jeg følger opp :)
Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

markusbb

Ganske sikkert på at jeg så Teslautstyr på Rudshøgda. Skal sjekke på vei hjem på søndag. Eller kanskje andre har sett noe?
Markus
Peugeot Ion 2014
Oppegård

Otkristo

Sitat fra: markusbb på fredag 22. oktober 2021, klokken 20:25
Ganske sikkert på at jeg så Teslautstyr på Rudshøgda. Skal sjekke på vei hjem på søndag. Eller kanskje andre har sett noe?

markusbb


Jepp, er meg begge deler. Fikk ikke lastet opp bilder her :)


Sitat fra: Otkristo på søndag 24. oktober 2021, klokken 15:12
Sitat fra: markusbb på fredag 22. oktober 2021, klokken 20:25
Ganske sikkert på at jeg så Teslautstyr på Rudshøgda. Skal sjekke på vei hjem på søndag. Eller kanskje andre har sett noe?
Markus
Peugeot Ion 2014
Oppegård

Otkristo

Sitat fra: markusbb på søndag 24. oktober 2021, klokken 17:56

Jepp, er meg begge deler. Fikk ikke lastet opp bilder her :)


Sitat fra: Otkristo på søndag 24. oktober 2021, klokken 15:12
Sitat fra: markusbb på fredag 22. oktober 2021, klokken 20:25
Ganske sikkert på at jeg så Teslautstyr på Rudshøgda. Skal sjekke på vei hjem på søndag. Eller kanskje andre har sett noe?
Hehe 👍🏻

oeriksen

#1751
Treungen begynner å nærme seg:



Stolper har også ankommet:



Bidda

SuC Fåvang: Nå har de begynt å koble ladestolper, den første ble ferdig mens jeg var der. De skulle bli ferdige med alle i løpet av uka og at Tesla skulle komme i slutten av neste uke. Elektrikere skulle videre til Rudshøgda for å koble der i neste uke.
Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

Bidda

SuC Lillehammer/Strandtorget: Gjerdalen Entreprenør har begynt å lage hull i bakken....
Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

Andrewas

Vet vi at dette er Tesla?

Sitat fra: Bidda på tirsdag 02. november 2021, klokken 21:41
SuC Lillehammer/Strandtorget: Gjerdalen Entreprenør har begynt å lage hull i bakken....
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA