Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hund i LEAF., hva gjør man med idiotene?

Startet av TorC, tirsdag 08. juli 2014, klokken 21:52

« forrige - neste »

TorC

#30
Sitat fra: havardr på mandag 14. juli 2014, klokken 22:52
Et lite sidespørsmål her.

Kan man lade når bilen står på "tomgang" med AC på?

Ja, men da må man først slå av bilen. Deretter sette den på lading, og slå den på som vanlig. Da får du opp en "feilmelding" om at du ikke kan kjøre siden du lader. Alt fungerer utenom motoren.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

emil

Sitat fra: havardr på mandag 14. juli 2014, klokken 22:52
Et lite sidespørsmål her.

Kan man lade når bilen står på "tomgang" med AC på?

Nå kan jeg bare svare for min USA Leaf og der er det ingen problemer med å (hurtig)lade mens varme eller AC står på.

Leon

Sitat fra: emil på mandag 14. juli 2014, klokken 22:59
Sitat fra: havardr på mandag 14. juli 2014, klokken 22:52
Et lite sidespørsmål her.

Kan man lade når bilen står på "tomgang" med AC på?

Nå kan jeg bare svare for min USA Leaf og der er det ingen problemer med å (hurtig)lade mens varme eller AC står på.

Det går også greit med Euro Leaf, og jeg er rimelig sikker på at det gjelder for alle Leaf. Ville fort blitt temmelig ubehagelig å sitte i bilen mens du (hurtig)lader hvis du ikke kunne kjøre AC/varme samtidig.
Nissan EuroLeaf 2013 Tekna


Gordon Retriever


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA