Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av EV - Driver, fredag 04. juli 2014, klokken 08:16

« forrige - neste »

Grolub

Bestilt i august. Fikk beskjed i går om produksjon uke 10 med levering uke 14.
Tesla Model X 60D 2017
Tesla Model S P85 2015 SOLGT
E-Golf 2015 SOLGT

mihkku

Fikk mail med brev fra Direktør Ulf Tore Hekneby i dag med beklagelse om at de sliter med leveringen av min Egolf som er holdt tilbake for en vesentlig oppgradering. (Sikkert viftelyden). Irriterer meg at jeg bare får en beklagelse for at bilen min ble ferdig produsert i uke 43 og står inne i sin 3 uke på fabrikken, mens folk som har bestilt tidligere og senere får sine biler.

hottentott33

Sitat fra: mihkku på fredag 06. februar 2015, klokken 18:39
Fikk mail med brev fra Direktør Ulf Tore Hekneby i dag med beklagelse om at de sliter med leveringen av min Egolf som er holdt tilbake for en vesentlig oppgradering. (Sikkert viftelyden). Irriterer meg at jeg bare får en beklagelse for at bilen min ble ferdig produsert i uke 43 og står inne i sin 3 uke på fabrikken, mens folk som har bestilt tidligere og senere får sine biler.

Jeg fikk også det samme eller et lignende brev i går datert 5. februar. Jeg ble ikke mye klokere av det, jeg syntes at det brevet var veldig generelt og ikke ga svar på mye bortsett fra at de hadde stor pågang og prøvde så godt som mulig å produsere flest mulig e-Golf, noe jeg vel egentlig visste fra før. Ikke at jeg har ventet noe av betydning, men det er vel dårlig tegn at jeg allerede nå begynner å få sånne mail  :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

mihkku


Råde

Sitat fra: mihkku på fredag 06. februar 2015, klokken 18:39
Fikk mail med brev fra Direktør Ulf Tore Hekneby i dag med beklagelse om at de sliter med leveringen av min Egolf som er holdt tilbake for en vesentlig oppgradering. (Sikkert viftelyden). Irriterer meg at jeg bare får en beklagelse for at bilen min ble ferdig produsert i uke 43 og står inne i sin 3 uke på fabrikken, mens folk som har bestilt tidligere og senere får sine biler.
Det er dette som er så fantastisk med den leverandøren vi kaster hundretusener etter. "Vesentlig oppgradering". Hva faaaan er det? Blir sint på deres vegne.
e-Golf | X75D

mihkku

#1205
For meg var det tidens bla bla bla. Her blir bilen min produsert ferdig uke 43 og har påventet deler frem til den ble tatt inn i fabrikken igjen for over 3 uker siden. Alle rundt meg får sine VP biler og det eneste jeg får er et skriv med: "Takker for tilliten", "VW gjør sitt ytterste for å levere biler av høy kvalitet", "VW har holdt igjen grunnet et feil komponent i bilen" og det som skremmer meg mest: "Slik det ser ut nå, så vil alle bilene være ferdig utbedret innen slutten av Mars og siste bil kan bli utlevert medio April." Bestilte forøvrig bilen min i slutten av Mars og er nå på 314 dager ...... frustrasjon?

Har i det minste hatt en realistisk og flink selger som aldri har lovet meg mer eller mindre og spekulerer ikke i ditt og datt.

Gordon Retriever

Sitat fra: Råde på lørdag 07. februar 2015, klokken 00:22Det er dette som er så fantastisk med den leverandøren vi kaster hundretusener etter. "Vesentlig oppgradering". Hva faaaan er det?

Det betyr at mihkku er utvalgt til å til å motta en vesentlig bedre bil enn alle andre.  Blir omtrent det samme som andre slike tilbud:  "Gratulerer, blant 2.000.000 kandidater er du den heldige utvalgte til å..."
Pass bare på ikke å gi fra seg kredittkortnummer eller sende ekstra penger. :)

mihkku

Nå var den vesentlige oppgraderingen en feil på et komponent :p

janegils

Da er det berre å krysse fingrane, i dag produseres bilen vår.
Får håpe det ikkje blir ein mandagsbil.... :)

Vart bestilt 23. juni.
The rotation of earth really makes my day

ottcom

Bestilt 6.12.14 (avbestillingsbil) og hentet i dag kl 1500.
Skikkelig oppfølging og gjennomgang av bilen ved Rogier Sanders hos Møller Drotningsvik.
Nydelig eksteriør og interiør, flott bil.

Nå skal jeg ut og kjøre bil...

poskare


19quiz76

Noen som har bestilt nylig og blitt forespeilet en leveringsdato?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Molteni

'21 TM3 LR
'18 S75D FSD Solgt
'15 eGolf Solgt

sjeverni

Sitat fra: ottcom på mandag 09. februar 2015, klokken 17:16
Bestilt 6.12.14 (avbestillingsbil) og hentet i dag kl 1500.
Skikkelig oppfølging og gjennomgang av bilen ved Rogier Sanders hos Møller Drotningsvik.
Nydelig eksteriør og interiør, flott bil.

Nå skal jeg ut og kjøre bil...
Har bestilt bilen ved Rogier jeg og. Er veldig fornøyd med han jeg.
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

Heimdal-eGolf

Sitat fra: Molteni på onsdag 11. februar 2015, klokken 13:35
Bestilt 13/1/2015, levering i uke 22 (2015...)  :-\

Kanskje litt optimistisk. Iflg Møller i Trondheim skal biler bestilt etter 31.12 produseres fortløpende fra uke 20 => levering tidligst uke 24-25
2018 eUp
2021 eC4
2019 TM3 LR
2015 eGolf solgt
2014 eUP solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA