Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av EV - Driver, fredag 04. juli 2014, klokken 08:16

« forrige - neste »

Bawler

Denne uken var optimistisk ja. Så neste ETA er mandag. Da blir det akkurat 301 dager
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Råde

Sitat fra: Gordon Retriever på onsdag 21. januar 2015, klokken 20:57
Kanskje du burde ta en ringerunde til alle norske VW-forhandlere og spørre om de har fått inn en e-Golf for mye? Sikkert lurt å skynde seg før den selges til noen andre.

(Egentlig skrevet halvt på spøk, men etter å ha tenkt meg litt om...)
Jaggu fikk jeg koblet meg på car-net. VIN står i kontrakten og km prøvde jeg meg frem på. Bilen har rullet 47 km før jeg har fått den, og flere skal det bli. Jeg må nok også ta en ringerunde til forhandlere i Afrika for å finne bilen min ;D
e-Golf | X75D

nilskt

I alle dager.... kan den ha havnet på feil båt? Ser ut til at den er til sjøs...

Uff, føler med deg, Råde.
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

mihkku

Elbil i Afrika... Er nok en fyr der nede som blir sur når han ikke finner ut hvor bensin skal fylles på bilen

Råde

#1114
Det var nok car-net som var litt forkjølet. Nå er den oppdatert og dukket opp i Oslo (sikkert klargjøring).

Se bildet under. Den går ganske lenge og langt før nullstilling og utlevering. Om "vanlige" biler også gjør det før alt blir nullstilt er jo ikke til å vite. Men, helt ny er ikke bilen min nå. Jeg er spent på hva den viser ved overlevering.
e-Golf | X75D

Bawler

Noen som venter vil i Haugesund? Dessverre ikke min
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

sveima


GolfDK

Hmm...troede e-Golf kom med Astana fælge ??
Det er måske "transporthjul" der sidder på!
Bilen kører jo åbenbart over 50km inden levering.  ::)

Sidewinder

Sitat fra: Råde på torsdag 22. januar 2015, klokken 08:41
Det var nok car-net som var litt forkjølet. Nå er den oppdatert og dukket opp i Oslo (sikkert klargjøring).

Se bildet under. Den går ganske lenge og langt før nullstilling og utlevering. Om "vanlige" biler også gjør det før alt blir nullstilt er jo ikke til å vite. Men, helt ny er ikke bilen min nå. Jeg er spent på hva den viser ved overlevering.


Råde, hvordan fikk du vite data du trenger for å se alt i app`en uten å fått utlevert bilen?

Bawler

Mine vinterfelger er iallefall Astana-felgene.

Råde: Hvor mange ganger prøvde du kilometer? Jeg får opp, vent 15min fordi du har prøvd 4 ganger blabla
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Råde

#1120
Sitat fra: Sidewinder på torsdag 22. januar 2015, klokken 11:58
Sitat fra: Råde på torsdag 22. januar 2015, klokken 08:41
Det var nok car-net som var litt forkjølet. Nå er den oppdatert og dukket opp i Oslo (sikkert klargjøring).

Se bildet under. Den går ganske lenge og langt før nullstilling og utlevering. Om "vanlige" biler også gjør det før alt blir nullstilt er jo ikke til å vite. Men, helt ny er ikke bilen min nå. Jeg er spent på hva den viser ved overlevering.
Råde, hvordan fikk du vite data du trenger for å se alt i app`en uten å fått utlevert bilen?
Se egen tråd (almen interesse)
Jeg prøvde fryktelig mange ganger (fra 5 til 47 i 1km intervaller)
e-Golf | X75D

Råde

Sitat fra: GolfDK på torsdag 22. januar 2015, klokken 11:49
Hmm...troede e-Golf kom med Astana fælge ??
Det er måske "transporthjul" der sidder på!
Bilen kører jo åbenbart over 50km inden levering.  ::)
Jo, den kommer med Astana. Det du ser der er 15" Xion. Sikkert vinterhjul som er satt på i klargjøring i Oslo.
e-Golf | X75D

EV - Driver

VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

S-max

Sitat fra: Bawler på torsdag 22. januar 2015, klokken 09:40
Noen som venter vil i Haugesund? Dessverre ikke min

Eg venter på kvit E-Golf med følgande info:
Den gikk med båt fra Bremerhaven 18. januar til Oslo.
Har fått ferdig dato fra Oslo 23. januar, etter det går den på første trailer til Haugesund.
Når den kommer her skal vi foreta siste del av klargjøring samt oppgradering av varmepumpen og understellsbehandling.
Tar sikte på å kunne levere til deg uke 6.
e-Golf m/varmepumpe bestilt 31/3-14 Leveres veke 6?

oddi

er det noen som har bestilt e-golf i september -14 og fått produksjonsdato?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA