Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtiglader hos Witro i Trondheim

Startet av Olsleaf, torsdag 19. juni 2014, klokken 21:10

« forrige - neste »

Olsleaf

Til alle i Trondheim / Trøndelag; hurtiglader hos Witro er kunn tilgjengelig i åpningstiden. Erfarte dette onsdag da jeg var tom. Men kom meg hjem.
Nissan Leaf 2012 hvit



Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

thoru

m'm i tillegg så står det alltid en demo-bil å lader når man kommer i åpningstiden. De flytter denne hvis du spør, men allikevel.

Olsleaf

Så står det noe om sikkerhet, så de andre hurtigladerne som er åpne 24t er sikrere de da? Hmmm, tror nok at Witro vil spare litt strøm.......
Nissan Leaf 2012 hvit



Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

Lynet

Dem skylda på at så mang trillinga lade der utom arbeidstid!
Hvis Witro hadd tenkt litt mer langsiktig hadd dem delt ut RFID brikke til alle som har kjøpt Leaf der, så kanskje de hadde beholdt noen kunder også!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

thoru

Sitat fra: Lynet på søndag 22. juni 2014, klokken 10:32
Dem skylda på at så mang trillinga lade der utom arbeidstid!
Hvis Witro hadd tenkt litt mer langsiktig hadd dem delt ut RFID brikke til alle som har kjøpt Leaf der, så kanskje de hadde beholdt noen kunder også!

Tipper det har noe med betalings løsning å gjøre.
Man må jo inn å betale i butikken, men ser ikke ut som de har noe kontroll på det. Du får jo bare en kvittering.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA