Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nytt Servicesenter i Oslo

Startet av OddB, lørdag 14. juni 2014, klokken 16:40

« forrige - neste »

OddB

Noen av bilene, etter dagens årsmøte i TOCN på Fornebu. Hyggelig møte med Jerome.
Dagens største nyhet er vel at Tesla snart åpner nytt servicesenter i Oslo. Akkurat nå vil det være det største i verden 
I Opels gamle lokaler ved Østre Aker vei i Groruddalen.
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Amoss

Sitat fra: OddB på lørdag 14. juni 2014, klokken 16:40
Noen av bilene, etter dagens årsmøte i TOCN på Fornebu. Hyggelig møte med Jerome.
Dagens største nyhet er vel at Tesla snart åpner nytt servicesenter i Oslo. Akkurat nå vil det være det største i verden 
I Opels gamle lokaler ved Østre Aker vei i Groruddalen.

Aha, da var jeg altså på sporet av noe da jeg så at de søkte etter folk både til "Oslo Alnabru", "Oslo Skøyen" og "Oslo Øst". Fikk beskjed den gang at Oslo Øst bare måtte være Oslo Alnabru....

Håper det kommer noe mer omfattende referat fra møtet :)
Model S 85D

Philip Marlowe

Det er jo flott.  :) Ikke så sentralt som Skøyen, men det er jo virkelig behov for mer plass. Helt utenfor kollektivtrafikken er det heller ikke. Man har jo busslinjene 22, 67, 68 og 79, og i tillegg Grorud jernbanestasjon.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

laumb

Ikke så sentralt?
Det bor folk på andre siden av byen og. Jeg hater å måtte kjøre igjennom Oslo til Skøyen om det er noe. Digg å bare svippe bortom Grorud. :)

teslaz

Det blir mere sentralt nå, spør du meg......  ;D ;D
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Philip Marlowe

Et sted mellom Ekebergsletta og Lambertseter hadde vært mest sentralt  ;)
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

patjo

Sitat fra: Philip Marlowe på lørdag 14. juni 2014, klokken 20:41
Et sted mellom Ekebergsletta og Lambertseter hadde vært mest sentralt  ;)

Stemmer for både superlader og servicesenter på Lambertseter :)
Tesla Model S S85
Utlevert 30.09.14
P46771

Tekberg

Sitat fra: laumb på lørdag 14. juni 2014, klokken 20:25
Ikke så sentralt?
Det bor folk på andre siden av byen og. Jeg hater å måtte kjøre igjennom Oslo til Skøyen om det er noe. Digg å bare svippe bortom Grorud. :)
Ingen av plassene er serlig sentrale, Lillehammer derimot ville vært meget sentralt He he...der er det også ordentlig laderstasjon i det minste....
S85 levert mars 2014 solgt 2017
S60D mars 2017 solgt sept 2017
X75D sept 2017 solgt oktober 2019
X100 oktober 2019 solgt juni 2021
Model 3 juni 2021 solgt des 2023
Model Y september 2022
Polestar Januar 2024
Kia soul november 2018 solgt oktober 2022

Amoss

Sitat fra: OddB på lørdag 14. juni 2014, klokken 16:40
Hyggelig møte med Jerome. Dagens største nyhet er vel at Tesla snart åpner nytt servicesenter i Oslo.

Den største nyheten?  Må vist ha vært det eneste han har sagt på dette møtet om man skal tolke debattene her...  Hadde regnet med at noen fortalte litt om denne sesjonen og hva som fremkom der?
Model S 85D

pekle

Glimmers. Skøyen er trangt og langt utafor min normale pendleveg gjennom Groruddalen. Kanskje det blir skikkelige parkeringsplassar utan QPark-gribbar. Var på Skøyen forrige veke, betalte parkering for 20min men det var litt kø i resepsjonen så eg gjekk ut igjen for å forlenge tida - der stod jammen QPark-dama ved sidan av min bil og var var i ferd med å dra opp terminalen. 1 minutt over tida. Fekk heldigvis jaga det vekk.

DaX

Sitat fra: Amoss på søndag 15. juni 2014, klokken 23:00
Sitat fra: OddB på lørdag 14. juni 2014, klokken 16:40
Hyggelig møte med Jerome. Dagens største nyhet er vel at Tesla snart åpner nytt servicesenter i Oslo.

Den største nyheten?  Må vist ha vært det eneste han har sagt på dette møtet om man skal tolke debattene her...  Hadde regnet med at noen fortalte litt om denne sesjonen og hva som fremkom der?
http://www.tocn.no/index.php/artikler-meny-enogen/25-vel-overstatt-arsmote-2014
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen


Philip Marlowe

Kjørte forbi der tidligere i dag. Det var noen nederlendere som jobbet der. En av dem bar noen materialer, men han stoppet for å si meg at han likte fargen på bilen min. Jeg spurte om de var i rute og han sa de regnet med å bli ferdige rundt månedsskiftet juli/august. Noe særlig mer fikk vi ikke sagt, han virket veldig travel og jeg ville ikke forstyrre ham mer.

Litt rart egentlig. Jeg har jo vært i den butikken flere ganger i årenes løp. Har alltid syntes at de lokalene har vært fine.

Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA