Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bekreftet produksjonsuke

Startet av e-Golfer, onsdag 04. juni 2014, klokken 14:23

« forrige - neste »

e-Golfer

Da har jeg fått bekreftet produksjonsuke 26, med antatt levering uke 29  :)

Gleder meg som en liten unge 8)

Noen som har fått BEKREFTET (Vi har egen tråd på estimert) tidligere?
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

poskare


Kent

Jeg har og fått uke 26, med antatt levering i uke 30/31, hadde ikke blitt lei meg for å få bilen før da :p
Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

iAnders

Samme her, uke 26! Antatt levering uke 30. Satt opp  ny schuko stikk i garasjen, så den kan bare komme:-)

LarryF

Jeg fikk i dag en glimrende bursdagshilsen fra min forhandler! Produksjon i uke 27 og levering i slutten av juli! "Små barn, små gleder. Store barn, juligleder"!
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

Råde

Fint for deg LarryF. Det er vel noe med det berømte gullegget... Jeg bestilte 25/2, men selgeren "min" var ny og trodde INTRO var noe tull å bestille. Så, jeg venter. Sitter egentlig litt å håper på at de plutselig finner opp superbatterier rett før min produksjon så golfen får rekkevidde på 1000km. Da kan jeg le av alle dere som kjører el i sommer. Er jo lov å håpe...
e-Golf | X75D

dso

Jeg fikk telefon fra forhandleren i går og fikk da bekreftelse på at min e-Golf produseres i uke 27 og leveres i uke 31. Gleder meg stort! ;D

mihkku

Sitat fra: Råde på fredag 06. juni 2014, klokken 23:04
Fint for deg LarryF. Det er vel noe med det berømte gullegget... Jeg bestilte 25/2, men selgeren "min" var ny og trodde INTRO var noe tull å bestille. Så, jeg venter. Sitter egentlig litt å håper på at de plutselig finner opp superbatterier rett før min produksjon så golfen får rekkevidde på 1000km. Da kan jeg le av alle dere som kjører el i sommer. Er jo lov å håpe...
Håper på at soltak skal komme :p

Sense

Sitat fra: Råde på fredag 06. juni 2014, klokken 23:04
Sitter egentlig litt å håper på at de plutselig finner opp superbatterier rett før min produksjon så golfen får rekkevidde på 1000km. Da kan jeg le av alle dere som kjører el i sommer. Er jo lov å håpe...

Hvis du har tåmodighet til å vente 3-4 år, så tror jeg det er mye realisme i ditt innlegg nå som de store bilprodusentene ser at det er penger å tjene på bedre batteriteknologi.

Råde

 :) Du har nok rett. På en eller annen måte vil verden gå fremover og det er mye spennende som skjer. Så var det tålmodigheten da...
e-Golf | X75D

LarryF

Beklager hvis det virket som om jeg hoverte med det faktum at jeg bestilte sent men får bilen tidlig. Jeg var bare glad for at ventetiden snart er over... 8) Litt flaks må man jo også ha lov til å ha av og til? ;)
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

Kent

Sitat fra: Råde på fredag 06. juni 2014, klokken 23:04
Jeg bestilte 25/2, men selgeren "min" var ny og trodde INTRO var noe tull å bestille. Så, jeg venter.

Moss? :p
Skjedde samme med meg, men fikk endre til intro når jeg la til noe utstyr et par dager etterpå.
Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

Ohm

Tenker en litt pose/sekk løsning her. Siden mange har sagt fra seg Introbilen, tror jeg det vil være lett å hoppe inn i en bestilling slik at man får Introbil kjapt ved å bestille bil nå. Da uten varmepumpe.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

poskare

Dere som får bekreftet dato nå, er det INTRO modellene som kommer nå?

hovik

Fikk bekreftet produksjon uke 27, levering slutten av Juli, intro bil.
2019 Tesla Model 3
2021 Volvo XC90

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA