Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Think 2000 mod lader

Startet av landrover74, torsdag 10. april 2014, klokken 09:40

« forrige - neste »

landrover74

Hei jeg er på utkikk etter lader til min Think. I vognkortet så står det 3560 Think reg 01.01.2001
30kw. Laderen manglet når jeg fikk tak i bilen.

Elmo

Det er vel dessverre en av helseproblemene med disse bilene nå. At ladere er mangelvare.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

nofuelno

Sitat fra: landrover74 på torsdag 10. april 2014, klokken 09:40
Hei jeg er på utkikk etter lader til min Think. I vognkortet så står det 3560 Think reg 01.01.2001
30kw. Laderen manglet når jeg fikk tak i bilen.
Ta kontakt, så ser vi hva vi kan få til.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

elektrolux

Laderene er arkilleshelen til disse flotte bilene, men vi eksporterer en del biler for ombygging og da frigis ladere.

Dermed kan vi levere brukte ladere til Think Classic.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

nofuelno

Sitat fra: elektrolux på mandag 19. mai 2014, klokken 19:48
Laderene er arkilleshelen til disse flotte bilene, men vi eksporterer en del biler for ombygging og da frigis ladere.

Dermed kan vi levere brukte ladere til Think Classic.
Hva koster en ombygging ? ... og hva kan du skaffe brukte Think ladere for ?
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

OneMore

Selv om det er så idiotisk så klarer jeg ikke la det ligge!
Snakker med firma om dagen for produksjon av nye ladere.

OneMore!
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

elektrolux

Gode ladere finnes allerede; det er bare å knekke kommunikasjonen mellom BMS og lader.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

EVlithium.net

har 2 stk Think biler på gården her..deler er tilgjengelig...  kan selges som hele delebiler eller i deler.
Webstore: www.evlithium.net

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA